eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślCałodob.OchronaMienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w bud.Star. oraz całodob.ochrona mienia budynkuOficyna oraz "Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia P-śl



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodob.OchronaMienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w bud.Star. oraz całodob.ochrona mienia budynkuOficyna oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia P-śl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przemyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański 3

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 6785054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.powiat.przemysl.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodob.OchronaMienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w bud.Star. oraz całodob.ochrona mienia budynkuOficyna oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia P-śl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefeaeaf-4e96-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002620/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sprzątanie, dozór i ochrona budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286029/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289284,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia budynku ,,Oficyna" przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu " oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku ,,Oficyna" przy ul. Plac Dominikański 3A"
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia budynku ,,Oficyna" przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu " oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku ,,Oficyna" przy ul. Plac Dominikański 3A"
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia budynku ,,Oficyna" przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu " oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku ,,Oficyna" przy ul. Plac Dominikański 3A"
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 do SWZ.



Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia budynku ,,Oficyna" przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu " oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku ,,Oficyna" przy ul. Plac Dominikański 3A"
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 do SWZ.
cz. 1. Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia budynku ,,Oficyna" przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu "

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru

4.5.5.) Wartość części: 146658,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia budynku ,,Oficyna" przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu " oraz „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku ,,Oficyna" przy ul. Plac Dominikański 3A"
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 do SWZ.
CZĘŚĆ 2: „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku ,,Oficyna" przy ul. Plac Dominikański 3A

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 142626,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159898,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193946,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159898,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Specjał Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II 80 lok. Nr 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159898,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188913,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208580,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188913,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SOTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172006524

7.3.3) Ulica: ul. OBROŃCÓW POKOJU, nr 29A

7.3.4) Miejscowość: KOLBUSZOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161622,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.