eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotOchrona osób i mienia



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bałtycka Agencja Artystyczna BART

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki, 12

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-829

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 608 326 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kieszkowski@kklaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bart.sopot.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

artystyczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3353fa7-bc4f-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3353fa7-bc4f-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3353fa7-bc4f-11ee-9897-f6855eb846c0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usługi ochrony (dozorowania) obiektu „Opera Leśna” w Sopocie, ochrony mienia oraz osób przebywających na terenie „Opery Leśnej” w Sopocie oraz wizyjny monitoring innych obiektów zarządzanych przez BART (Teatr Atelier oraz Mamuszki 14).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówień max. do 10% wartości zamówienia podstawowego, poprzez zwiększenie ilości osób świadczących usługi ochrony lub wydłużenia okresu świadczenia usług poza okres obowiązywania umowy.
Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu zakończenia umowy, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy. Decyzję o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający podejmuje w oparciu o przesłanki ekonomiczne i techniczne.
Rozliczenie prawa opcji nastąpi analogicznie, jak zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej
Posiadanie przez Wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie, min. 1 wykonawca realizujący bezpośrednio zamówienie musi spełniać ten warunek.

2. Zdolność techniczna i zawodowa.
1) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia w zakresie ochrony obiektu użyteczności publicznej świadczone w sposób ciągły tj. przez 24 h/doba, 7 dni w tygodniu i przez okres co najmniej 12 m-cy a wartość zamówienia wyniosła min. 400.000,00 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, minimum 1 Wykonawca musi spełnić ten warunek.
2) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie jako podmiot wiodący zabezpieczał minimum 3 masowe imprezy o charakterze artystyczno-rozrywkowym z udziałem nie mniej niż 5.000 widzów każda, realizowane na podstawie Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
Przez określenie „podmiot wiodący” należy rozumieć, że podmiot wykonujący usługę ochrony imprezy masowej wskazany został przez Organizatora w dokumentacji będącej podstawą do uzyskania pozwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, minimum 1 wykonawca musi spełnić ten warunek.

3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności, o której mowa w art. 21 a ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 5.000.000.zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek musi zostać spełniony w całości przynajmniej przez jednego Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca załącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie Wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego, nie należy go składać na osobnym formularzu.
3. W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z informacją o terminie ich wykonania, przedmiocie umowy, wartości oraz zleceniodawcy zgodnie z zapisami pkt-u III.2 1) i 2).
2) Dowody potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie np. referencje.
3) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydana na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
4) Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności, o której mowa w art. 21 a ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 5.000.000.zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek musi zostać spełniony w całości przynajmniej przez jednego Wykonawcę.
5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy;
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
3) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy);
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia składa także oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przez te podmioty.
6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie złożone przez tych podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wskazano w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wskazano w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

osoba do kontaktów: Marcin Kieszkowski, tel..608 326 700, e-mail: m.kieszkowski@kklaw.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.