eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Zakup i sukcesywna dostawa drutu stalowego do pras belujących na potrzeby Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa drutu stalowego do pras belujących na potrzeby Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i sukcesywna dostawa drutu stalowego do pras belujących na potrzeby Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f138c1f8-86d8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOK/07/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest zakup i sukcesywna dostawa drutu stalowego do pras belujących na potrzeby Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilości szacunkowej do 20 ton. Zamawiający gwarantuje dostawy na poziomie minimum 50% wskazanej ilości, tj. 10 ton.
2. Drut będący przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeznaczony do belowania surowców wtórnych w dwóch rodzajach pras belujących, które są własnością Zamawiającego:
1) MAC 106 producent Macpresse Europa S.R.L.
2) AVOS 1410/-S/1411 producent Averman
3. Wymagania techniczno-jakościowe przedmiotu zamówienia:
1) ciągniony na zimno;
2) wykonany ze stali niskowęglowej w gatunku: C4D, SAE1006 oraz S235JRG
3) żarzony miękki,
4) olejowany na całej powierzchni,
5) przekrój Ø 3,4 mm,
6) wytrzymałość na zrywanie w przedziale 360-420 mm²;
7) normy związane: PN-EN 10025-1:2007, PN-EN 10025-2:2007, PN-EN ISO 16120-1:2017-07, PN-EN 10204:2006 (lub równoważnych),
8) przeznaczony do wiązania sprasowanych surowców wtórnych w specjalistycznych prasach belujących.
4. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Składowisko Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu Sp. z o.o. ul. Nadwiślańska 36, 32-600 Oświęcim.
5. Drut będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego, we wskazane przez niego miejsce, na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. Rozładunek dostarczonego towaru jest obowiązkiem Zamawiającego i odbywa się przy użyciu jego sprzętu, pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy.
6. Minimalna wielkość jednorazowej dostawy wynosić będzie od 1 Mg do 3 Mg.
7. Każda dostawa realizowana będzie w terminie do 14 dni liczonych od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego.
8. Drut ma być dostarczany w dwóch asortymentach w zależności od potrzeb Zamawiające-go:
1) w kręgach o wymiarach: średnica zewnętrzna od 750-800 mm, średnica wewnętrzna 400-450 mm, ciężar 200-250 kg, w ilości do 6 ton,
2) w pakietach o wymiarach: średnica zewnętrzna 320-330 mm, średnica wewnętrzna 200-210 mm, ciężar ok. 40 kg, w ilości do 14 ton,
9. Na każdej z palet powinna znajdować się informacja / metka z wagą brutto oraz netto dostarczanego przedmiotu umowy.
10. Kręgi powinny być zabezpieczone metodą zapewniającą ochronę przed warunkami atmosferycznymi i zabrudzeniem oraz zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 6 m-cy,(folia termokurczliwa, stretch itp.- każda z rolek na obwodzie powinna być powiązana drutem / pospinane taśmami stalowymi w min. 3 miejscach).
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z każdą jednorazową dostawą, przed każdym rozładunkiem, komplet niezbędnych dokumentów, dotyczących przywiezionego drutu, zawierający świadectwo jakości, wskazujące co najmniej następujące parametry: gatunek stali, wytrzymałość na rozciąganie, średnicę i wydłużenie.
12. Odbiór odbywać się będzie na podstawie wcześniejszej wymaganej awizacji terminu dostawy (telefonicznie oraz poprzez wiadomość elektroniczną) na min. 24 godziny przed planowaną dostawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET – STAL Sp. jawna D. Urbański, P. Zaskórski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712875997

7.3.3) Ulica: ul. Sulejowska 45

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

MET – STAL Sp. jawna D. Urbański, P. Zaskórski
ul. Sulejowska 45
97-300 Piotrków Trybunalski

Cena ofertowa brutto: 126 690,00 zł brutto

Cena ofertowa netto: 103 000,00 zł netto

Termin dostawy: do 7 dni od dnia zamówienia jednostkowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.