eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1059 S na odc. Mykanów - węzeł autostradowy A-1 - Kościelec - Rudniki - DK-91, gmina Mykanów i Rędziny



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1059 S na odc. Mykanów - węzeł autostradowy A-1 – Kościelec – Rudniki – DK-91, gmina Mykanów i Rędziny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1059 S na odc. Mykanów - węzeł autostradowy A-1 – Kościelec – Rudniki – DK-91, gmina Mykanów i Rędziny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5533e8e8-81cc-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038775/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 109S na odc. Mykanów-węzeł autostradowy A-1 – Koscielec – Rudniki – DK91, gmina Mykanów i Rędziny. - POLSKI ŁAD.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.272.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3471544,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie drogi powiatowej nr 1059 S na odc. Mykanów - węzeł autostradowy A-1 – Kościelec – Rudniki – DK-91, gmina Mykanów i Rędziny.
4.1. Przebudowa drogi powiatowej na odc. węzeł autostradowy A1 - Mykanów.
Przedmiotowa droga jest obiektem liniowym o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej.
Chodniki oraz zjazdy zlokalizowane wzdłuż przedmiotowej o nawierzchni z kostki betonowej. Droga powiatowa jest obiektem ogólnodostępnym pełniącym funkcje komunikacyjne. Droga DP1059 posiada połączenie z węzłem A1 w Mykanowie. Przedmiotowa inwestycja nie tworzy nowego połączenia ani nie zamyka już istniejących połączeń z przedmiotowym ciągiem dróg powiatowych. Obciążenie ruchem układu drogowego - drogi gminne - przyjęto na podstawie jego przeznaczenia - kategoria obciążenia ruchem KR3, droga zaliczona do kategorii zbiorczych, klasy Z.
W ramach przebudowy DP 1059S w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszego i rowerowego, na odcinku:
− km 0+320 do km 0+570 należy wykonać wydzieloną ścieżkę rowerową
− km 0+570 do km 1+565 należy wykonać ciąg pieszo rowerowy.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji: DP1059S
− Klasa drogi: Z1/2,
− Kategoria obciążenia ruchem KR 3
− Prędkość projektowa poza terenem zabudowy 60km/h
− Prędkość projektowa w terenie zabudowanym 50km/h
− przekrój: jedno-jezdniowa dwukierunkowa
− Szerokość jezdni na prostej: 6,0 m
− Pochylenie poprzeczne jednostronne 2% do 4%
− Pochylenie poprzeczne daszkowe 2%
− Nawierzchnia: SMA
konstrukcja drogi (DP1059) w km:
• 0+250 do km 1+565
- 4 cm warstwa ścieralna z SMA AC11S
- 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
- 9 cm warstwa podbudowy z AC22P
- 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 20 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja chodnika:
- 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego
- 3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm
- 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 10 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja zjazdów w chodniku:
- 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru czerwonego barwionej w masie
- 3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm
- 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 10 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja zatok postojowych:
- 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru czerwonego barwionej w masie
- 3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm
- 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 20 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja ścieżki rowerowej
- 4 cm warstwa ścieralna z AC8S
- 4 cm warstwa wiążąca z AC11W
- 15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 10 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
Odwodnienie drogi
Odwodnienie drogi realizowane będzie przy udziale projektowanych i istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe z korony drogi odprowadzane będą przy użyciu różnych technik odwodnienia drogi:
− do istniejącej/projektowanej kanalizacji deszczowej z wylotami do rowów,
− do kanału retencyjno – rozsączającego.
kanalizacja deszczowa
Dla odwodnienia pasa drogowego należy wykonać kolektor z rur PVC-U o śr. 300mm. Studzienki rewizyjne należy wykonać jako betonowe Ø1000mm łączone na uszczelkę. Studnie winny być wykonane z betonu klasy C35/45, wodoszczelnego, mrozoodpornego. Przejścia w studniach wykonać należy przez zastosowanie przejścia stosowanego dla rur PVC - tuleja ochronna długa.
Przykanaliki
Studzienki ściekowe i rewizyjne należy łączyć przykanalikami PVC o średnicy 200mm.
Wpusty deszczowe
Dla odwodnienia powierzchni drogi w projekcie przewidziano zabudowę wpustów ulicznych klasy D400 (zabezpieczonym przed kradzieżą) osadzonych na prefabrykowanej studzience betonowej Ø500mm z osadnikiem.
− głębokość studzienki od wierzchu skrzynki wpustu do dna wylotu przykanalika min.1,05 m i max. 2,05m,
− głębokość osadnika min. 0,95 m,
− średnica osadnika (studzienki) 0,50 m.
kanał retencyjno-rozpraszający
System składa się z kanałów wykonanych w polipropylenu posiadających perforowane ściany przez które woda przesącza się do gruntu. Wymiar pojedynczego kanału 1142x780x430 i pojemność 253l. System pozwala na łączenie dwóch elementów ze sobą i tworzenie złożonych systemów o pojemności 506l każdy. Poszczególne elementy łączy się ze sobą za pomocą systemu pióro i wpust, tworząc żądaną długość kanału rozsączającego. Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta przy montażu kanału.
Sieć wodociągowa
W km ok. 0+290 do 0+370 - ul. Częstochowska należy dokonać przebudowy istniejącej sieci wodociągowej PCV Ø110mm na sieć z rur PE100 RC SDR11 Ø125/11,4mm o długości ok. 88,00m. Miejsce przejścia wodociągiem pod jezdnią należy wykonać w stalowej rurze ochronnej Ø273/10,0mm o długości 8,00m. Na rurę przewodową należy zamontować opaski dystansowe w celu jej stabilizacji. W związku z przebudową sieci wodociągowej należy przebudować włączenie istniejącego przyłącza wodociągowego do budynku nr 19
Regulacja pionowa włazów i pokryw studni istniejącego uzbrojenia podziemnego
W wyniku przebudowy ulicy zajdzie konieczność regulacji wysokościowej większości włazów kanalizacyjnych oraz innego podziemnego uzbrojenia terenu. Zakres robót w przypadku studni zlokalizowanych na sieciach kanalizacyjnych polegać będzie na:
− częściowym demontażu górnej części studzienki z wyminą górnego kręgu studni,
− ewentualnym osadzeniu dodatkowego kręgu żelbetowego (dla studni kanalizacyjnych),
− osadzeniu pierścienia odciążającego i płyty pokrywowej,
− regulacji pionowej włazu (przy użyciu pierścieni dystansowych) do proj. niwelety jezdni,
− osadzeniu włazu kanałowego typu ciężkiego.
W przypadku wymiany lub konieczności zastosowania dodatkowych elementów studni stosować kręgi betonowe wykonane z betonu wibrowanego min. C35/45 (PN-EN 1917) łączonych na uszczelki gumowe.
4.2. Remont drogi powiatowej DP 1059 w m. Kościelec.
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1059 S – ulicy Wolności w miejscowości Kościelec, gmina Rędziny. Ulica Wolności posiada nawierzchnię bitumiczną o złym stanie technicznym. Widoczne są liczne spękania i nierówności. W ciągu ulicy występuje jednostronny chodnik oddzielony od jezdni krawężnikiem i ściekiem z dwóch rzędów kostki klinkierowej. Po drugiej stronie jezdni zlokalizowany krawężnik również ze ściekiem z dwóch rzędów kostki klinkierowej.
Długość remontowanego odcinka drogi powiatowej - ulicy Wolności wynosi 203,00m.
Zakres robót DP1059S ulica Wolności:
• remont warstwy ścieralnej na jezdni drogi,
• szerokość jezdni bitumicznej po remoncie wyniesie jak w stanie istniejącym 6,00m.
• remont należy wykonać wykorzystując istniejącą nawierzchnię, którą należy sfrezować na głębokość do 4cm, oczyścić i skropić emulsją. Tak przygotowana pozostałość po sfrezowaniu będzie stanowić podbudowę pod nową warstwę ścieralną jezdni (1).
• przy jezdni, wzdłuż istniejącego chodnika oraz krawężnika, znajduje się z ściek (K) z dwóch rzędów kostki klinkierowej, który również należy miejscowo wyremontować.
• w ciągu całej remontowanej drogi przewidziano do odtworzenia pobocza (P) szerokości 1,00m, które należy wykonać z destruktu asfaltowego uzyskanego po frezowaniu jezdni. Spadek poprzeczny pobocza 6%.
• spadek poprzeczny jezdni jak w stanie istniejącym, dwustronny, „daszkowy”- 1-3%
Konstrukcja jezdni (1):
• warstwa ścieralna beton asfaltowy AC 11S / 50-70 - 5cm
• istniejący pakiet bitumiczny po sfrezowaniu, oczyszczeniu i skropieniu
• podbudowa istniejąca kruszywo stabilizowane mechanicznie
Konstrukcja pobocza (P) :
• destrukt asfaltowy -10cm
Odwodnienie
Odwodnienie realizowane jest w stanie istniejącym poprzez spadki poprzeczne i podłużne w pobocza i dalej w rowy przydrożne
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1059 S – ulicy Mykanowskiej w miejscowości Kościelec, gmina Rędziny.
Ulica Mykanowska posiada nawierzchnię bitumiczną o złym stanie technicznym. Widoczne są liczne spękania i nierówności. W ciągu ulicy występuje jednostronny chodnik oddzielony od jezdni krawężnikiem i ściekiem z dwóch rzędów kostki klinkierowej. Po drugiej stronie jezdni zlokalizowany jest rów przydrożny.
Długość remontowanego odcinka drogi powiatowej - ulicy Mykanowskiej wynosi 997,00m.
Zakres robót DP1059S ulica Mykanowska:
• remont warstwy ścieralnej na jezdni drogi
• szerokość jezdni bitumicznej po remoncie wyniesie jak w stanie istniejącym 6,20m.
• remont należy wykonać wykorzystując istniejącą nawierzchnię, którą należy sfrezować na głębokość do 4cm, oczyścić i skropić emulsją. Tak przygotowana pozostałość po sfrezowaniu będzie stanowić podbudowę pod nową warstwę ścieralną jezdni (1).
• przy jezdni, wzdłuż istniejącego chodnika, znajduje się z ściek (K) z dwóch rzędów kostki klinkierowej, który również należy miejscowo wyremontować.
• w ciągu całej remontowanej drogi przewidziano do odtworzenia pobocza (P) szerokości 1,00m, które należy wykonać z destruktu asfaltowego uzyskanego po frezowaniu jezdni. Spadek poprzeczny pobocza 6%.
• spadek poprzeczny jezdni jak w stanie istniejącym, dwustronny, „daszkowy”- 1-3%
Konstrukcja jezdni:
• warstwa ścieralna beton asfaltowy AC 11S / 50-70 - 5cm
• istniejący pakiet bitumiczny po sfrezowaniu, oczyszczeniu i skropieniu
• podbudowa istniejąca kruszywo stabilizowane mechanicznie
Konstrukcja pobocza (P) :
• destrukt asfaltowy -10cm
Odwodnienie
Odwodnienie realizowane jest w stanie istniejącym poprzez spadki poprzeczne i podłużne w pobocza i dalej w rowy przydrożne
Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia
Wszelkie prace w pobliżu istniejącego podziemnego uzbrojenia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi oraz warunkami określonymi w uzgodnieniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 Ustawy PZP: Zamawiający odrzuca wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na podstawie art. 255 pkt. 3 tj.: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający posiada środki w wysokości /brutto/ 4.270.000,00 zł., natomiast najniższa oferta /brutto/ wynosi 5.558.222,10 zł.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5558222,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8956920,45 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.