Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341867/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy w Giedajtach – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy w Giedajtach – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9645ef3-6a2d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004393/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa świetlicy wiejskiej w Giedajtach II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341867/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 373177,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70620,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy świetlicy we wsi Giedajty obejmująca budowę obiektu do osiągnięcia stanu surowego otwartego.
2. Charakterystyka obiektu - dane ogólne:
1) budynek jednokondygnacyjny, parterowy, nie podpiwniczony, w technologii tradycyjnej murowany z bloczków silikatowych (ściany nadzienia) i bloczków betonowych (ściany fundamentowe), z dachem o konstrukcji drewnianej w postaci kratownic.
2) powierzchnia zabudowy – 167,56 m²,
3) powierzchnia użytkowa (Pu) – 135,87 m²,
4) kubatura – 913,50 m²,
5) projektowany budynek wymiary – 9,34 x 17,94 m²,
6) wysokość kalenicy od terenu – 6,70 m².
3. Zakres robót obejmuje wykonanie:
− budynku murowanego z bloczków silikatowych (ściany nadzienia) i bloczków betonowych (ściany fundamentowe), z dachem o konstrukcji drewnianej w postaci kratownic;
− konstrukcji drewnianej dachu z kratownic usztywnionych pełnym dekowaniem z desek o grubości min. 2,5 cm, jedna warstwa papy na deskowaniu.
− poziomów kanalizacji sanitarnej.
4. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Giedajty, w gminie Jonkowo, pow. Olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie, ma działkach o nr ewid. Nr 38/23 obręb Giedajty.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa obejmująca Projekt Budowlany Branży Konstrukcyjnej, Projekt Budowlany – Architektura, Projekt Budowlany - Branża Sanitarna, Przedmiar – branża budowlana, Przedmiar – branża sanitarna, Decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (STWiOR), na które składają się Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót Branży Konstrukcyjnej i Specyfikacje Techniczne Wykonania I Odbioru Instalacji Wewnętrznych Branży Sanitarnej, stanowiące Część II i Część III Dokumentów zamówienia, dostępne na stronie prowadzonego postępowania. [Niniejsze zamówienie nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – nie obejmuje wykonania fundamentów (zostały wykonane w 2020 r.) i ogranicza się wyłącznie do wykonania budynku w stanie surowym otwartym.]
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262320-0 - Wyrównywanie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152456,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162896,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152456,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368930700
7.3.3) Ulica: Żelazna 5
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152456,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JONKOWO
więcej: przetargi JONKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.