eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy Maciejewicza 11

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385175623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Maciejewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-189

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 661-22-32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdsmaciejewicza@sds3gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de95b3d3-8d65-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy Wąsowicza 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581706030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. S. Wąsowicza 3,

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 622-36-03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdswasowicza@sds2gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de95b3d3-8d65-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00496218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.3.2023.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 639980 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Wąsowicza 3, ul. S. Wąsowicza 3, 81-230 Gdynia Część nr 1 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a wielkości minimalnej realizacji zamówienia określono w projekcie umowy.
5. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ - dla Części nr 1 i Części nr 2) Zamawiający określił przewidywaną maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
a) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320) osób/pracowników przygotowujące posiłki (kucharki, pomoce kuchenne itp.). b) Jeżeli czynności wskazane w niniejszym ustępie lit a), spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia.
c) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące ww. czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia są lub będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy
w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
d) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja wskazanych czynności.
e) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się
o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie.
f) Zatrudnienie osób, o których mowa w niniejszym ustępie lit. a) powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności na rzecz Wykonawcy (będącego pracodawcą), świadczonych w wyznaczonym przez niego miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem.
g) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w niniejszym ustępie lit. a), zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiący odpowiednio dla Części nr 1 Zamówienia - załącznik nr 1.1 do SWZ, dla Części nr 2 zamówienia – załącznik nr 1.2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. Przewiduje się realizację umowy od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Jeżeli umowa zostanie zawarta po 2.01.2024 r. termin końcowy realizacji zamówienia nie ulega zmianie – do 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 294700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11 - Część nr 2. 3. Część nr 2 zamówienia polega na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11, 81-189 Gdynia, ul. Maciejewicza 11.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a wielkości minimalnej realizacji zamówienia określono w projekcie umowy.
5. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ - dla Części nr 1 i Części nr 2) Zamawiający określił przewidywaną maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
a) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320) osób/pracowników przygotowujące posiłki (kucharki, pomoce kuchenne itp.).
b) Jeżeli czynności wskazane w niniejszym ustępie lit a), spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia.
c) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące ww. czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia są lub będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy
w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
d) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja wskazanych czynności.
e) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się
o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie.
f) Zatrudnienie osób, o których mowa w niniejszym ustępie lit. a) powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności na rzecz Wykonawcy (będącego pracodawcą), świadczonych w wyznaczonym przez niego miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem.
g) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w niniejszym ustępie lit. a), zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiący odpowiednio dla Części nr 1 Zamówienia - załącznik nr 1.1 do SWZ, dla Części nr 2 zamówienia – załącznik nr 1.2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. Przewiduje się realizację umowy od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Jeżeli umowa zostanie zawarta po 2.01.2024 r. termin końcowy realizacji zamówienia nie ulega zmianie – do 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 345280 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274764 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274764 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWONA KOZŁOWSKA AWISTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832557158

7.3.3) Ulica: ul. M. Reja 13/15

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-874

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274764 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307735,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498624 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307735,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWONA KOZŁOWSKA AWISTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832557158

7.3.3) Ulica: ul. M. Reja 13/15

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-874

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307735,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.