Ogłoszenie z dnia 2024-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423748/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Minorytów 3
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-017
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cmjw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmjw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b57a8d27-5ed0-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57a8d27-5ed0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00166443/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 674796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje wyposażenie pomieszczeń:
a) pawilonu wejściowego i parteru części biurowej;
b) poddasza;
c) parteru magazynów muzealiów;
d) piwnicy;
3. W zakres wyposażenia wchodzą meble do pomieszczeń biurowych (m.in. biurka, fotele biurowe, szafki, szafy na akta, szafy ubraniowe, szafki na urządzenia biurowe), socjalnych (m.in. zabudowa kuchenna, krzesła, szafki BHP, stoliki), piwnicznych (m.in. regały otwarte, stoły), magazynu muzealiów, pokoi gościnnych (m.in. wyposażenie standardowe plus biurka, krzesła), sal konferencyjnych (m.in. stoły, krzesła, demontowany podest, meble na podest, mównicę).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39134000-0 - Meble komputerowe
39121000-6 - Biurka i stoły
39141300-5 - Szafy
39132100-7 - Szafy na akta
39121200-8 - Stoły
39143310-2 - Stoliki
39143210-1 - Stoły do jadalni
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39151200-7 - Stoły robocze
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39131100-0 - Regały archiwalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975173,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975173,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975173,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540026449
7.3.3) Ulica: Niemodlińska 87
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-864
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795173,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
- U/19/2025 Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu ochronnego
- Usługa naprawy pojazdów ciężarowych oraz naprawa części pojazdów.
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia do przedszkola w Szydłowie"
- Zakup i montaż regałów przesuwnych w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej"
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.