Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00494223/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00506070/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków onkologicznych i leków z programów lekowych chemioterapia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 812 32 09
1.5.8.) Numer faksu: 15 812 32 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków onkologicznych i leków z programów lekowych chemioterapia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4498f3da-7b83-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033842/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa leków onkologicznych i leków z programów lekowych chemioterapia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSz – II.4.291.88.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 948130,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 1 – Panitumumabum i darbopoetyna alfa.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 98012,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 2 – Enzalutamid.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 198888,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 3 – Aflibercept.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 7453,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 4 – Obinutuzumab, Trastuzumab, Pertuzumab, Atezolizumab.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 459213,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 5 – Trastuzumab.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 58688,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 6 – Ribociclib i Pazopanibum.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 116804,81 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 7 – Capecitabine.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ formularzu cenowym nazwy handlowe są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych, tj. równoważnych farmaceutyczne i terapeutycznie. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące
zagadnień biorównoważności leków; zmodyfikowano wg Kaliszana i Janickiego.
4. Równoważność farmaceutyczna
Równoważność farmaceutyczna określa sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego
w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym
normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą; równoważność farmaceutyczna nie warunkuje
równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą
powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępnosci, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego.
5. Równoważność terapeutyczna
Dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej
dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie
odpowiednich badań. zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.5.5.) Wartość części: 9070,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104803,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104803,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104803,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amgen Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-24-20-782
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 145,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-715
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104803,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-04-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213476,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213476,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213476,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astellas Pharma Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-18-28-467
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 16C,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213476,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-04-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANOFI-AVENTIS SP. Z O. O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-01-40-525
7.3.3) Ulica: ul. Bonifraterska 17,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-04-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492894,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492894,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492894,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Polska Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 00 14 461
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 39B,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492894,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-04-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62992,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62992,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62992,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Polska Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 00 14 461
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 39B,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62992,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-04-09Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134774,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134774,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134774,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 – 24 – 09 – 576
7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134774,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-04-09Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11242,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12757,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11242,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optifarma Sp. z o. o. Sp. K.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342445305
7.3.3) Ulica: ul. Sokołowska 14,
7.3.4) Miejscowość: Sokołów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIFARMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPTIFARMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11242,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-17 do 2023-04-16INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowych branży drogowej
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
- Usługi w zakresie odbioru, transportu, wywozu i utylizacji odpadów szpitalnych z Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla członków Powiatowej Rady Rynku Pracy i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu
- Modernizacja dwóch kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.