Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044470/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071931 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej stacji ujęcia wody w Starym Brusie, budowa sieci wodociągowej „SPINKA” w miejscowościach Stary Brus, Nowy Brus, Kołacze, Dominiczyn, Lubowierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARY BRUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Brus
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-244
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825710125
1.5.8.) Numer faksu: 825710126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@starybrus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starybrus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącej stacji ujęcia wody w Starym Brusie, budowa sieci wodociągowej „SPINKA” w miejscowościach Stary Brus, Nowy Brus, Kołacze, Dominiczyn, Lubowierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7964f8b-a995-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024414/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa istniejącej stacji ujęcia wody w Starym Brusie, budowa sieci wodociągowej „SPINKA” w miejscowościach Stary Brus, Nowy Brus, Kołacze, Dominiczyn, Lubowierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja „Gospodarka wodno-ściekowa”, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044470/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.4.1.2021.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2376242,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Rozbudowa istniejącej
stacji ujęcia wody w Starym Brusie, budowa sieci wodociągowej „SPINKA” w miejscowościach
Stary Brus, Nowy Brus, Kołacze, Dominiczyn, Lubowierz w formule zaprojektuj i wybuduj.2.
Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Wymagania Zamawiającego przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym należy
rozumieć i stosować w powiązaniu z pozostałymi dokumentami tworzącymi całość dokumentacji
przetargowej. Program Funkcjonalno-Użytkowy zawiera informacje i wymagania Zamawiającego
do opracowania niezbędnych projektów oraz wykonania robót budowlanych w ramach niniejszej
inwestycji.4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do
opracowania dokumentacji projektowej w zakresie wymaganej przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje w zakresie
projektowanych elementów. Przewiduje się również możliwość wystąpienia konieczności
wykonania uzupełniających opracowań projektowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji
podstawowego przedmiotu zamówienia.5. Celem zamówienia jest rozbudowa Stacji Uzdatniania
Wody w miejscowości Stary Brus, powiat włodawski, województwo lubelskie, poprzez:
rozbudowę budynku technicznego budowę zbiornika retencyjnego o pojemności do 200 m3
montaż urządzeń technologicznych (pompownia II stopnia, filtr z separatorem, wymiana
rurociągów wewnętrznych i zewnętrznych, agregat prądotwórczy) zagospodarowanie terenu
(drogi dojazdowe, ogrodzenie) oraz budowa sieci wodociągowej „SPINKA” w miejscowościach
Stary Brus, Nowy Brus, Kołacze, Dominiczyn.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a/ w
zakresie SUW• uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii,
dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych robót budowlanych,•
właściwe, zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji
(Projektu Budowlanego) w zakresie niezbędnym – takim jak do uzyskania „Pozwolenia na
budowę" zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz wykonania projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót
budowlanych dla przedmiotowej Stacji Uzdatniania Wody celem zwiększenia niezawodności
funkcjonowania przedmiotowych obiektów, poprawy parametrów uzdatnianej wody, poprawy
właściwości funkcjonalno-użytkowych,• właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej
wykonanie robót budowlano- montażowych dla Inwestycji, jaką jest remont instalacji stacji
uzdatniania wody jw.,• utrzymanie ciągłości „produkcji” i dostaw wody do odbiorców w
odpowiedniej ilości i jakości w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych,•
uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia,•
przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,• opracowanie instrukcji obsługi
i konserwacji stacji uzdatniania wody,• przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego
Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem
zamówienia,• zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót,• uzyskanie wszelkich
dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów pozwalających przekazać obiekt do eksploatacji i
użytkowania.b/ W zakresie SPINKI• zinwentaryzowanie terenu inwestycji,• wykonanie
wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,•
uzyskanie niezbędne podkładów mapowych (do celów projektowych) umożliwiających realizację
zadania,• opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano – wykonawczy),•
opracowanie materiałów do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń,
zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji,• opracowanie projektu tymczasowej
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej organizacji ruchu,• uzyskanie
decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych lub dokonanie zgłoszenia
rozpoczęcia wykonania robót.W zakresie prac projektowych, Wykonawca opracuje Dokumenty
obejmujące co najmniej:• projekt budowlany (jeśli będzie niezbędny) opracowany w zakresie
zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo
Budowlane, z późniejszymi zmianami obejmujący wszystkie wymagane branże zgodne z
zakresem robót dla stacji uzdatniania wody tj. architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną,
technologiczną, instalacyjną w zakresie instalacji sanitarnych, elektroenergetyczną, AKPiA,
zagospodarowania terenu. Faza projektu budowlanego winna być zakończona uzyskaniem
prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę o ile okaże się to konieczne i wynika z przepisów
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane• projekt budowlany sieci wodociągowej
„SPINKI”. Faza projektu budowlanego winna być zakończona uzyskaniem prawomocnej decyzji
o pozwoleniu na budowę o ile okaże się to konieczne i wynika z przepisów ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. – Prawo Budowlane• dokumentację wykonawczą dla celów realizacji budowy
obejmującą wszystkie wymagane branże zgodne z zakresem robót dla stacji uzdatniania wody
tj. konstrukcyjno- budowlaną, technologiczną, instalacyjną w zakresie instalacji sanitarnych,
elektroenergetyczną, AKPiA. Dokumentacja (projekty techniczne) powinna być opracowana z
uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również
szczegółowych wytycznych Zamawiającego,• dokumentację powykonawczą z naniesionymi w
sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją
geodezyjną wykonanych sieci, instalacji i obiektów,• instrukcje rozruchowe, eksploatacyjne i
konserwacji oraz instrukcje BHP i p-poż dla obsługi w warunkach normalnego użytkowania i
sytuacjach awaryjnych,• plan zapewnienia jakości,• plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.Jako
podstawę opracowania projektów i wykonania robót należy przyjąć założenia i wymagania
przedstawione w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3013500,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3194002,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3013500,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych Marek Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130011796
7.3.3) Ulica: Kosynierów 15/3
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie projektu budowalnego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3013500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.