eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinSukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2025r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2025r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2025r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6a836e1-26ca-4005-8139-954872e802a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 BADANIA MEDYCYNY PRACY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 68/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2025 dla żołnierzy zawodowych oraz pracowników Resortu Obrony Narodowej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania.

2. Postępowanie zostało podzielone na trzy(3)niezależne zadania:

a) Zadanie I - Pracownicy cywilni
b) Zadanie II – Żołnierze zawodowi
c) Zadanie III – Orzecznictwo

3.Zamawiającydopuszczamożliwośćskładaniaofertczęściowych, przezconależyrozumieć,że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1pkt.5) ustawy Pzp.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 1-3,
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1,
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2,
• Załączniku Nr 5c do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 3.

. ZADANIE I – pracownicy cywilni:

5.1.1. Usługi medyczne obejmują wykonywanie:

1) Badań diagnostycznych.
2) Badań laboratoryjnych.
3) Konsultacji specjalistycznych:

a) neurologicznych,
b) dermatologicznych,
c) psychologicznych,
d) okulistycznych,
e) laryngologicznych,
f) psychiatrycznych,
g) kardiologicznych
h) badań psychologicznych (psychotechnicznych) dla kierowcy wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 roku w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy, wykonywanych przez psychologa uprawnionego do badań w zakresie psychologii transportu, zarejestrowanego w ewidencji psychologów, prowadzonej przez Marszałka Województwa;
i) końcowych badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia w ramach badań profilaktycznych (wstępne, okresowe i kontrolne) dla pracowników RON (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy);
j) badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia osób ubiegających się
o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
k) badań psychologicznych wraz z wydaniem orzeczenia osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia) przez psychologa posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
l) badań psychologicznych dla operatorów wózków widłowych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy, ustawą z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy oraz ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy;
ł) konsultacji psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na stanowisku w kontakcie z materiałami wybuchowymi i amunicją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 184508,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2025 dla żołnierzy zawodowych oraz pracowników Resortu Obrony Narodowej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania.

2. Postępowanie zostało podzielone na trzy(3)niezależne zadania:

a) Zadanie I - Pracownicy cywilni
b) Zadanie II – Żołnierze zawodowi
c) Zadanie III – Orzecznictwo

3. Zamawiającydopuszczamożliwośćskładaniaofertczęściowych,przezconależyrozumieć,że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1pkt.5) ustawy Pzp.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 1-3,
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1,
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2,
• Załączniku Nr 5c do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 3.

5.2. ZADANIE II – ŻOŁNIERZE ZAWODOWI:

5.2.1. Usługi medyczne obejmują wykonywanie:

1) Badań diagnostycznych.
2) Badań laboratoryjnych.
3) Konsultacji specjalistycznych:

a) neurologicznych,
b) dermatologicznych,
c) psychologicznych,
d) okulistycznych,
e) laryngologicznych,
f) psychiatrycznych,
g) kardiologicznych
h) badań psychologicznych (psychotechnicznych) dla kierowcy wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 roku w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy, wykonywanych przez psychologa uprawnionego do badań w zakresie psychologii transportu, zarejestrowanego w ewidencji psychologów, prowadzonej przez Marszałka Województwa;
i) końcowych badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia w ramach badań profilaktycznych (wstępne, okresowe i kontrolne) dla żołnierzy zawodowych (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy Dz.U. z dnia 31 lipca 2023 roku);
j) badań psychologicznych dla operatorów wózków widłowych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy, ustawą z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy oraz ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy;
k) konsultacji psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na stanowisku w kontakcie z materiałami wybuchowymi i amunicją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 260491,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2025 dla żołnierzy zawodowych oraz pracowników Resortu Obrony Narodowej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania.

2. Postępowanie zostało podzielone na trzy(3)niezależne zadania:

a) Zadanie I - Pracownicy cywilni
b) Zadanie II – Żołnierze zawodowi
c) Zadanie III – Orzecznictwo

3. Zamawiającydopuszczamożliwośćskładaniaofertczęściowych,przezconależyrozumieć,że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1pkt.5) ustawy Pzp.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 1-3,
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1,
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2,
• Załączniku Nr 5c do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 3.


Zadanie III – Orzecznictwo:

Usługi medyczne obejmują wykonywanie usług:

a) całościowych badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z dnia 5 grudnia 2022 roku, poz. 2503) dla pracownika oraz żołnierza na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców;
b) końcowych badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia (Kodeks Pracy Dz.U. z dnia 31 lipca 2023 roku) dla pracownika oraz żołnierza na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców;
c) badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z dnia 30 marca 2023 roku, poz. 607) o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku związanym z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego przez lekarza posiadającego odpowiednie kwalifikacje, który odbył przeszkolenie w jednostce badawczo-rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego - pieczęć lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne z literą "J".

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131587,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172251,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131587,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBLINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162209188

7.3.3) Ulica: RYNEK 14

7.3.4) Miejscowość: DĘBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 08-530

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131587,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 343 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187185,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226543,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187185,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBLINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162209188

7.3.3) Ulica: RYNEK 14

7.3.4) Miejscowość: DĘBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 08-530

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187185,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 343 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78974,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBLINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162209188

7.3.3) Ulica: RYNEK 14

7.3.4) Miejscowość: DĘBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 08-530

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 343 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

WARTOŚCI ZAMÓWIENI ORAZ WARTOŚĆ UMOWTY TO MAÓWIENIE PODSTAWOWE + ZAMÓWIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.