Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251014/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00266317/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ulanowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ULANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 5
1.5.2.) Miejscowość: Ulanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158763041
1.5.8.) Numer faksu: 158763053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ulanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ulanow.pl/p,87,przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ulanowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff1ac502-387b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001919/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ulanowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinasowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej III Czysta energia, działania 3.1 Rozwój OZE – konkurs ogólny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 168/ZUK/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania dokumentacji projektowej
i prac mających na celu montaż i eksploatację trzech elektrowni fotowoltaicznych zlokalizowanych na terenach obiektów należących do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ulanowie w ramach projektu „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ulanowie”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie trzech instalacji fotowoltaicznych o poniższych mocach minimalnych:
- SUW Ulanów Bieliniec 35b: 40,00 kWp,
- ZUK Ulanów Lipnik 1: 30,00 kWp,
- Oczyszczalnia Ścieków Ulanów: 49,70 kWp (max 50 kW).
2.1. Etap 1: Dokumentacja techniczna.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, Wykonawca sporządzi projekty techniczno-budowlane dla każdej instalacji obejmujące:
1) Projekt wykonawczy (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
2) Harmonogram robót budowlanych i przedłożenie go do weryfikacji Zamawiającemu,
3) Uzgodnienie z Zakładem Energetycznym zabezpieczenia instalacji fotowoltaicznych i urządzeń pomiarowych.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- Część opisową,
- Wizualizację uzysków energii elektrycznej
- Niezbędne obliczenia techniczne,
- Rysunki oraz rzuty,
- Wymagane prawnie oświadczenia,
- Karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów.
2.2. Etap 2: Roboty budowlano-montażowe.
1) Wykonanie robót budowlanych: montażowych instalacyjnych
i ogólnobudowlanych,
2) Dobór, dostawa i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli, liczników etc., tj.:
- modułów fotowoltaicznych o mocy min.450 Wp każdy,
- konstrukcji wsporczych pod panele PV,
- kable i konektory,
- inwerterów,
- zabezpieczeń, takich jak: rozdzielnica DC* – rozłączniki bezpiecznikowe z wkładką GPV, ograniczniki przepięć typ 1+2,
* W przypadku, kiedy odległość pomiędzy falownikiem, a generatorem jest większa niż 10m należy zastosować dodatkową rozdzielnicę DC 1 pełniącą rolę podwojenia zabezpieczeń po stronie DC) o rozdzielnica AC* - rozłącznik izolacyjny, wyłącznik nadmiarowo-prądowy,
ogranicznik przepięć typ 1+2.
*W przypadku, kiedy odległość pomiędzy falownikiem, a miejscem przyłączenia instalacji jest większa niż 10m należy zastosować dodatkową rozdzielnicę AC 1 wyposażoną w rozłącznik izolacyjny oraz ogranicznik przepięć typ 1+2 pełniącą rolę podwojenia zabezpieczeń po stronie AC.
- dla instalacji powyżej mocy 6,5 kWp system umożliwiający zdalne rozłączenie na dachu łańcuchów połączonych ze sobą modułów powodując spadek napięcia na przewodach wchodzących do budynków*
*W przypadku instalacji w których falowniki montowane są na zewnątrz budynku, gdzie do budynku nie są wprowadzane przewody prądu stałego, nie ma konieczności stosowania systemu zdalnego rozłączania napięcia.
- system uziemiający instalację fotowoltaiczną,
3) Dobór i dostawa konstrukcji aluminiowych do montażu paneli,
4) Budowa połączeń kablowych pomiędzy panelami,
5) Instalacja ochrony odgromowej i przepięciowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami,
6) Montaż na konstrukcji wsporczej elektrowni,
7) Przyłączenie elektrowni do wewnętrznych instalacji elektrycznych,
8) Dokonanie prób instalacji i wymaganych pomiarów wielkości elektrycznych,
9) Wykonanie projektu powykonawczego (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
10) Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przyłączenia odbiorcy do OSD,
11) Dokonanie rozruchu elektrowni,
12) Opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie personelu oraz użytkowników.
3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składa się Program funkcjonalno-użytkowy dla inwestycji oraz symulacje uzysków z rozmieszczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576311,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576311,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576311,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200
7.3.3) Ulica: Kurdowice 12
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576311,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.