eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROPS.PZP.332.26.2024 - Kompleksowa organizacja wydarzenia informacyjno-promującego projekt pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śl.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.PZP.332.26.2024 - Kompleksowa organizacja wydarzenia informacyjno-promującego projekt pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śl.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/184771/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROPS.PZP.332.26.2024 - Kompleksowa organizacja wydarzenia informacyjno-promującego projekt pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śl.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b689c61c-5739-4a7a-88cd-67d9366516f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Organizacja wydarzeń promocyjno-informacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śląskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131520,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja wydarzenia informacyjno-promującego (dalej: konferencja lub wydarzenie) projekt pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śląskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
Zamawiający przewiduje organizację wydarzenia stacjonarnie z dodatkową, ogólnodostępną transmisją online. Udział w spotkaniu będzie bezpłatny dla uczestników stacjonarnych i online. Transmisja na żywo będzie ogólnodostępna i nie będzie wymagała rejestracji. Spotkanie na miejscu będzie wymagało wcześniejszej rejestracji poprzez formularz online, ponieważ liczba uczestników będzie ograniczona. Głównym celem Projektu jest podniesienie kompetencji i kwalifikacji osób bezpośrednio świadczących usługi społeczne w środowisku poprzez realizację różnorodnych form wsparcia tj. udział w superwizji i innych formach kształcenia, w tym: szkoleniach, warsztatach, coachingu i mentoringu. W grupie docelowej znajdą się osoby świadczące usługi społeczne zawodowo (pracownicy socjalni, asystenci rodziny, asystenci osób niepełnosprawnych, opiekunki itp.) i niezawodowo (członkowie rodzin sprawujący opiekę faktyczną za wyjątkiem rodzin zastępczych, rodziny wspierające, wolontariusze itp.). Projekt będzie realizowany na terenie województwa śląskiego. Celem konferencji jest wypromowanie projektu, oraz zwiększenie świadomości dotyczącej dostępności usług oferowanych
w projekcie. Planowany termin wydarzenia to: 29 styczeń 2025 roku. Wydarzenie odbędzie się
w Muzeum Śląskim z siedzibą w Katowicach (40-205) przy ulicy T. Dobrowolskiego w godzinach od 10:00 do 16:00. Zamawiający przewiduje udział ok. 300 osób, w tym: przedstawicieli Instytucji Zarządzającej, przedstawicieli właściwego Ministerstwa, gości reprezentujących Komisję Europejską oraz media. Do udziału w wydarzeniu zaproszenia otrzymają m.in. dyrektorzy, zastępcy dyrektorów ośrodków pomocy społecznej i domów pomocy społecznej (OPS, MOPS, MOPR, DPS), instytucje zatrudniające pracowników socjalnych (szpitale, jednostki, organizacje pozarządowe realizujące zadania z zakresu pomocy społecznej, fundacje, stowarzyszenia).
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 i projektu pn. Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śląskim. Priorytet FESL.07.00 - Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie FESL.07.05-Strategiczne projekty dla obszaru usług społecznych. Przy realizacji zamówienia należy stosować się do Standardów dostępności dla polityki spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
Niniejsze zamówienie obejmuje w szczególności:
1. Zapewnienie prowadzącego/konferansjera,
2. Zapewnienie prelegentów,
3. Zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych wydarzenia, zaproszeń, (pakiet konferencyjny),
4. Zapewnienie obsługi fotograficznej wydarzenia,
5. Przygotowanie materiału filmowego upowszechniającego projekt oraz profesjonalizację oraz deinstytucjonalizację usług społecznych w kontekście np. zachęcenia opiekunów faktycznych do podjęcia pracy zarobkowej jako opiekun,
6. Zapowiedź wydarzenia w mediach,
7. Zapewnienie usługi cateringowej,
8. Zapewnienie personelu do obsługi wydarzenia,
9. Zapewnienie Koordynatora wydarzenia,
10. Opracowanie scenariusza wydarzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie jest obecnie w stanie zawrzeć umowy z Wykonawcą w sposób niebudzący wątpliwości co do jej ważności. W pierwszej kolejności wskazać należy, iż umowa taka nie jest możliwa do zrealizowania w zakresie terminu jej obowiązywania tj. na dzień 29 stycznia 2025r., a to między innymi z racji okoliczności, iż Zamawiający nie określił w dokumentach postępowania w tym we wzorze umowy planowanego terminu realizacji usługi określonego w dniach, tygodniach, lecz wskazując konkretną datę, co na tamten moment wydawało się uzasadnione i możliwe do procedowania. Obecnie po rozstrzygnięciu w dniu 20 stycznia 2025r. Wykonawca jak i Zamawiający nie mają możliwości realizacji umowy na dzień 29 stycznia 2025r.
Z kolei możliwości zmiany postanowień umownych co do daty wydarzenia będącego przedmiotem umowy o ile formalnie możliwe są do przeprowadzenia to w zakresie umożliwienia należytej realizacji umowy wymagałyby dokonania zmiany jej warunków w takim zakresie, który de facto może być uznany jako zmiana istotna i nieprzewidziana w dokumentacji postępowania. W tym przypadku Zamawiający naraża się na zarzut dotyczący nieprawidłowo, w odniesieniu do wymogów Pzp, wskazanego terminu realizacji umowy, jak również braku zapewnienia konkurencyjnej procedury. Ten drugi element sprowadza się do okoliczności, iż realnym jest zarzut dotyczący kwestii w której pierwotne określenie terminu istotnie odleglejszego niż styczeń 2025r. (Zamawiający musiałby na tym etapie rozważać termin marcowy bądź kwietniowy) wpływałoby potencjalnie na katalog wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty na ww. postępowanie. Zamawiający mając świadomość generalnych zasad jakimi kieruje się ustawa prawo zamówień publicznych, a to w szczególności obowiązku, iż Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób:
1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców;
2) przejrzysty;
3) proporcjonalny.
Uznaje, iż nie ma możliwości zakończyć niniejszego postępowania inaczej niż jego unieważnieniem.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204531,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.