Ogłoszenie z dnia 2024-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁOW SPOŻYWCZYCH MIESA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070690504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 180
1.5.2.) Miejscowość: Jaworze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1jaworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1jaworze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-448912bd-7981-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁOW SPOŻYWCZYCH MIESA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448912bd-7981-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00458136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZP1/10/2023 r.Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Dąbrowskiej w Jaworzu w 2024 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: zp2/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130499,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH OTYLIA PILARZ UlicaRUDZICA Kod pocztowy: 43-394 Województwo: śląskie Kraj: Polska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP. 5470284948
7.3.4) Miejscowość: : RUDZICA Miejscowość:
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125643,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI JAWORZE
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Bielskiej w Jaworzu
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin na potrzeby stołówki Zespołu Szkół, CKU w Gronowie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa nabiału i mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.