eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodyDowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do placówek oświatowych w Lubsku w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do placówek oświatowych w Lubsku w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-343

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 371 21 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brody

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do placówek oświatowych w Lubsku w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf58a1c2-a9d3-4c0d-bfb6-e0fefc457edf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071827/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do placówek oświatowych w Lubsku w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych, o których mowa w art. 39 ust. 4 ustawy prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r., poz. 737 zezm.), zamieszkałych w miejscowościach: Zasieki, Jeziory Wysokie, Nabłoto, Brody, Datyń, Kumiałtowice, Wierzchno, Grodziszcze, Biecz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych, sprawnymi technicznie, wyposażonymi w specjalistyczny atestowany sprzęt zabezpieczający, klimatyzację, specjalne oznakowanymi oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi.
2. Przewóz dzieci i młodzieży odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej, z uwzględnianiem wprowadzanych czasowych ograniczeń funkcjonowania jednostek systemu oświaty, w tym polegających na zawieszaniu prowadzenia działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej na postawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej.
3. Dzieci i młodzież mają być przewożone (dowozy i odwozy) do placówek zlokalizowanych w miejscowości Lubsko do:
a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II,
b) Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych,
z następujących miejscowości: Biecz, Grodziszcze, Wierzchno, Kumiałtowice, Datyń, Jeziory Wysokie, Zasieki, Nabłoto, Brody.
4. Wykaz miejscowości, jak i ilość dzieci i młodzieży może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Liczba dowożonych uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego i ZSOiE, w okresie objętym zamówieniem może ulegać zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia może zmienić się w związku z tym przebieg tras dowozu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie uczniów w zakresie liczby uczniów czy zmian w wykazie miejscowości.
5. Planowane trasy:
TRASA I (rano): Zasieki – Jeziory Wysokie - Nabłoto – Brody- Datyń - Kumiałtowice – Wierzchno- Grodziszcze -Biecz – Lubsko
TRASA II (po południu): Lubsko - Biecz -Grodziszcze -Wierzchno - Kumiałtowice - Datyń- Brody –-Nabłoto - Jeziory Wysokie - Zasieki
6. Informacje zawarte w niniejszym rozdziale stanowią podstawę do ułożenia rozkładów jazdy oraz dane wyjściowe do obliczenia należności za przewóz. Rozkład jazdy powinien być tak ułożony, że godzina odjazdu dla najwcześniej wsiadającego rano dziecka nie może być wcześniejsza niż 6:40. Wykonawca, w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy oraz w terminie jednego tygodnia od rozpoczęcia roku szkolnego, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji rozkład jazdy obejmujący miejscowości wskazane w tabeli Wykaz uczniów dowożonych do SOSW i ZSOiE w Lubsku, na podstawie którego realizowana będzie usługa, z zachowaniem:
- godzin przyjazdu dzieci i młodzieży do szkół w Lubsku w godzinach porannych,
- proponowane godziny wyjazdów po zakończonych zajęciach dzieci młodzieży szkół w Lubsku.
7. Termin wykonania usługi: 07.01.2025 r. – 31.12.2025 r. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych oraz dni wolnych z innych powodów niezależnych od Zamawiającego. Przewóz dotyczy dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w drugiej połowie roku szkolnego 2024/2025 i pierwszej połowie roku szkolnego 2025/2026.
8. Planowana ilość kilometrów dziennie: 120 km.
Planowana liczba kilometrów może ulec zmianie wyłącznie w sytuacji gdy zmieni się liczba dzieci oraz miejsce ich zamieszkania.
Planowana ilość kilometrów przejechanych dziennie, stanowiąca liczbę przejechanych kilometrów, będących składnikiem iloczynu dziennej stawki, obejmuje wyłącznie trasę związaną z transportem dzieci z miejsca zamieszkania do placówek szkolnych i ich powrotem z w/w placówek.
9. Zakres usługi będzie obejmował:
a) odbiór dzieci z miejsca zamieszkania;
b) dowóz do placówek oświatowych;
c) odbiór dzieci z placówek oświatowych – godziny odbioru ustali Przewoźnik z placówkami;
d) dowóz dzieci do miejsca zamieszkania;
e) opieka w czasie przewozu.
10. Wykonawca ma obowiązek:
a) zapewnić opiekuna do sprawowania opieki nad uczniami. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Opiekun przed rozpoczęciem realizacji zadania musi posiadać: Zaświadczenie o niekaralności, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
b) zapewnienia fachowej opieki, świadczonej przez opiekuna, w czasie przewozu, tzn. pomoc w przemieszczaniu się, pomoc pielęgnacyjną i pierwszą pomoc, od momentu odebrania ucznia od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ucznia pracownikowi szkoły/ośrodka przy dowozie i od momentu odebrania ucznia od pracownika szkoły do momentu przekazania go rodzicom/opiekunom przy odwozie, w tym:.
- udzielenia czynnej pomocy dzieciom i młodzieży w czasie wsiadania, zajmowania miejsc
i przy wysiadaniu z pojazdu
- dopilnowania aby każdy uczeń był zapięty pasem bezpieczeństwa w czasie transportu
- zapewnienia uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny;
Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za działania lub zaniechania opiekuna.
c) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektorów szkoły/ośrodka oraz dla Zamawiającego. Wykaz pisemny, zawierający numery telefonów komórkowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 3 dni od podpisania umowy;
d) ubezpieczenia pojazdu i uczniów;
e) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
f) zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu.
11. Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci i młodzieży, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
12. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie pojazdem

Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach określonych umową, której wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172730,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172730,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172730,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAR BUS AG ACHILLEAS GARGALIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0281343066

7.3.3) Ulica: Rajska

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172730,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.