Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650115/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00656084/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych
w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7487d30-1955-4be3-9d0b-12900053a4d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanychw Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7487d30-1955-4be3-9d0b-12900053a4d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00297739/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.261.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi i Sądach Rejonowych w następujących lokalizacjach:
• Sąd Okręgowy w Łodzi :
- Pl. Dąbrowskiego 5 w Łodzi, SIEDZIBA GŁÓWNA ZAMAWIAJĄCEGO
- ul. Narutowicza 64 w Łodzi,
- ul. Wydawnicza 10 w Łodzi,
- ul. Łagiewnicka 54/56 w Łodzi (OZSS Łódź)
- ul. Kopernika 16 w Skierniewicach (OZSS Skierniewice)
• Sąd Rejonowy w Brzezinach:
- ul. Waryńskiego 32,
- ul. Waryńskiego 34,
• Sąd Rejonowy w Łęczycy:
- ul. M. Konopnickiej 16,
• Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej:
- ul. Zamkowa Wola 31,
- ul. Kościuszki 17,
• Sąd Rejonowy w Łowiczu:
- ul. Kaliska 1/3.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukująco-kopiujących, przeglądy, naprawy i konserwacje, dostawę wraz z instalacją dodatkowych urządzeń drukujących oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Print Flow Solutions M. Sianos sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010800390
7.3.3) Ulica: pl. Konstytucji 5 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-657
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona fizyczna budynków i parkingu IEn-PIB O/Łódź ITC w latach 2025-2026
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina" - III POSTĘPOWANIE
- Wykonanie okresowej kontroli technicznej obiektów inżynierskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa centralnego wydruku
- Świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Usługa polegająca na wydrukowaniu książek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 3 części
- Przygotowanie, wydruk i dostarczenie czeków informacyjno-promocyjnych
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Sukcesywne usługi drukowania dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.