eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa dostawa energii elektrycznej do Biura oraz Oddziałów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072167 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Biura oraz Oddziałów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713330940

1.5.8.) Numer faksu: 713323776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krepa@fos.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wfosigw-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Biura oraz Oddziałów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a823ec-af2e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048975/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOB.2710.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265418,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Biura oraz Oddziałów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w okresie 24 m-cy. Punkty poboru energii elektrycznej znajdują się przy budynkach zlokalizowanych we Wrocławiu, Szczawnie Zdroju, Jeleniej Górze i Legnicy stanowiących własność Zamawiającego, zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Biuro WFOŚiGW we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław,
- Oddział Biura WFOŚiGW we Wrocławiu w Wałbrzychu, ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno Zdrój,
- Oddział Biura WFOŚiGW we Wrocławiu w Jeleniej Górze, Pl. Ratuszowy 31/32, 58-500 Jelenia Góra,
- Oddział Biura WFOŚiGW we Wrocławiu w Legnicy, ul. Okrzei 16, 59-220 Legnica.
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09310000-5– elektryczność,
65310000-9 – przesył energii elektrycznej
3. Wykaz punktów poboru i ich podstawowych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego dostawę energii elektrycznej, usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej, na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2020.833. t.j. ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksem cywilnym oraz zasadami określonymi w koncesji. Dostarczona energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami Ustawy prawo energetyczne, aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust 2 ustawy pzp, w odniesieniu do dostaw energii elektrycznej, zostały określone w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych i Polskich Normach.
6. Szacowane zużycie energii dla budynków wyszczególnionych w pkt. 1 w okresie realizacji zamówienia wyniesie łącznie 434 542,50 kWh.
7. Określona w ust. 6 ilość energii elektrycznej jest wielkością szacunkową, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości bez konsekwencji w postaci jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, przy czym minimalną ilość zakupionej w ramach umowy energii elektrycznej Zamawiający określa na poziomie 410 000 kWh.
8. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego przyłączone są budynki Zamawiającego objęte niniejszym zamówieniem.
9. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego lub oświadczenie, że posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającą świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub zapewnienie zawarcia takiej umowy. Wszelkie koszty wynikające z umowy, o której mowa wyżej obciążają Wykonawcę. Niedopuszczalne jest obciążenie Zamawiającego dodatkowymi, nieujętymi w ofercie kosztami.
10. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej zakupionej przez Zamawiającego, a koszty bilansowania uwzględnia w cenie energii elektrycznej podanej w ofercie.
11. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów kompleksowej dostawy energii elektrycznej w ramach obowiązujących przepisów i w zakresie obustronnie uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366817,01

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366817,01

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366817,01

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 233 77 35

7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366817,01

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.