eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaOpracowanie dok. proj. na przebudowę ulic w Łomży: Dmowskiego, Porucznika Łagody, Owocowej, Pułkowej, sięgacza ul. Zawadzkiej oraz dla ulic Chętnika, Raginisa, Ciborowskiego i Żwirki i Wigury łącznie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072180 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. na przebudowę ulic w Łomży: Dmowskiego, Porucznika Łagody, Owocowej, Pułkowej, sięgacza ul. Zawadzkiej oraz dla ulic Chętnika, Raginisa, Ciborowskiego i Żwirki i Wigury łącznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁOMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 215 68 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stalewski@um.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. proj. na przebudowę ulic w Łomży: Dmowskiego, Porucznika Łagody, Owocowej, Pułkowej, sięgacza ul. Zawadzkiej oraz dla ulic Chętnika, Raginisa, Ciborowskiego i Żwirki i Wigury łącznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1424ec0-9dbf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000988/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie dokumentacji na przebudowę ulic na terenie Miasta Łomża: Dmowskiego, Porucznika Łagody, Owocowa, Pułkowa, sięgacz ul. Zawadzkiej, Chętnika, Raginisa, Ciborowskiego, Żwirki i Wigury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034075/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 323656,66 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Dmowskiego w Łomży. W zakresie prac projektowych jest projekt pozostałego odcinka ulicy po zrealizowanym już w roku 2020 oraz skrzyżowania z DW - Aleją Legionów i DG ulicą Kopernika. Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 230 m w klasie technicznej D, szerokość zalecana 5,5 m, nawierzchnia bitumiczna, kategoria ruchu min. KR2, obustronne chodniki o nawierzchni z kostki betonowej. Projekt oświetlenia ulicznego winien być oparty na energooszczędnym świetle ledowym, do wykonania od północnej strony ulicy, przejścia dla pieszych winny być doświetlone również światłem ledowym. Należy opracować projekt kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 46811,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Porucznika Łagody w Łomży. Realizacja części II zamówienia polega na zaprojektowaniu przebudowy ulicy gminnej DG 101065B, klasy D o dł. ok. 470 m, szer. 6,0 m, – ulicy Porucznika Łagody. Nawierzchnia ulicy z asfaltobetonu, chodnik szer. ok. 2,0 m i ścieżka rowerowa o nawierzchni z masy bitumicznej. W zakresie zadania jest opracowanie projektu zieleni, projektu kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego opartego na oprawach ledowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 39410,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Owocowej w Łomży. Projekt przebudowy ul. Owocowej powinien uwzględniać odcinki: objęty MPZP odcinek istniejącej ulicy Owocowej o szer. wg. ustaleń planu i z uwzględnieniem rezerw pod sieci techniczne; szerokość odcinków ulicy mieści się w granicach od 5,5 do 6,0 m, kategoria ruchu min. KR2 na podstawie prognozy ruchu, długość projektowanych odcinków Owocowej wynosi ok. 1350 m. Projekt ulicy będzie zawierał skrzyżowania z ruchem okrężnym. Na części ulicy zaprojektować chodnik oraz ciąg pieszo-rowerowy. W zakresie zadania jest opracowanie projektu zieleni, projektu kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego opartego na oprawach ledowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 83578,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Pułkowej w Łomży. Opracowanie powinno obejmować 5 odcinków w ulicy Pułkowej o dł. łącznej ok. 340 m i części ulicy Łukasińskiego, odcinka dł. ok. 150 m będącego przedłużeniem w kier. ulicy Browarnej, wykonane w dwóch odrębnych projektach – dla ul. Pułkowej do pozwolenia na budowę i dla Łukasińskiego na decyzję ZRID. Całość zakresu w klasie technicznej D, nawierzchnia projektowanych odcinków z kostki betonowej, odcinek ulicy w ciągu ul. Łukasińskiego z nawierzchnią bitumiczną, prędkość projektowana 40 km/h, chodniki po obu stronach drogi z nawierzchnią z kostki betonowej (wyjątek, to odcinki nr 4 i 5 wymienione w wytycznych do projektowania). Oświetlenie uliczne należy zaprojektować z wykorzystaniem ledowych źródeł światła, istniejące oświetlenie należy zdemontować. W zakres opracowania wchodzi projekt kanalizacji deszczowej w ul. Pułkowej i Łukasińskiego długości zgodnie z opisanymi punktami końcowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 62936,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sięgacza ul. Zawadzkiej w Łomży. Projekt dotyczy drogi wewnętrznej dł. ok. 80 m, zlokalizowanej na dz. Nr geodezyjny 11023. Jest to ulica ślepa, na jej końcu wymagane jest zaprojektowanie tzw. „zawrotki”, przewiduje się w tym celu wykup części działek przyległych. Nawierzchnia projektowanej ulicy powinna być z kostki betonowej, konstrukcja ulicy KR1. Ulica winna być zaprojektowana jako ciąg pieszo-jezdny z wydzieleniem optycznym i konstrukcyjnym strefy ruchu dla pieszych i aut. W zakresie opracowania, oprócz rozwiązań drogowych powinny zawierać się: projekt oświetlenia ulicznego opartego na ledowych źródłach światła, projekt kanalizacji deszczowej, projekt stałej organizacji ruchu, badania geotechniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 12098,41 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulic Chętnika, Raginisa, Ciborowskiego i Żwirki i Wigury w Łomży. W zakresie opracowania powinien znaleźć się projekt przebudowy czterech gminnych ulic klasy technicznej D wraz ze skrzyżowaniami, które są wymienione w wytycznych do projektowania. Łączna długość projektowanych odcinków ulic wynosi 987 m, szer. zgodna z istniejącym pasem drogowym – szer. jezdni 5 m, chodniki 2 m szerokości należy projektować po obu stronach ulic. Kategoria ruchu ulic min. KR2, nawierzchnia bitumiczna. Skrzyżowania należy zaprojektować jako wyniesione wraz z ich doświetleniem. Oświetlenie ulic powinno być zaprojektowane w systemie ledowym. Całość opracowania dopełnia projekt kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 78820,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37515,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70479,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70479,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektowanie w Budownictwie inż. Zygmunt Bieryło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050269810

7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 19

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70479,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51537,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51537,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLUS Piotr Łuszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002332769

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 71

7.3.4) Miejscowość: Krupniki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51537,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137268,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137268,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLUS Piotr Łuszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002332769

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 71

7.3.4) Miejscowość: Krupniki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137268,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67527,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77736,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLUS Piotr Łuszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002332769

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 71

7.3.4) Miejscowość: Krupniki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77736,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21648,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67342,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35178,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLUS Piotr Łuszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002332769

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 71

7.3.4) Miejscowość: Krupniki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35178,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112668,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112668,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLUS Piotr Łuszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002332769

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 71

7.3.4) Miejscowość: Krupniki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112668,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.