Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00073875/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00072231/01 - Wynik z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla pracowni architektury krajobrazu w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń działająca poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366286234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac św. Katarzyny 9
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 611 89 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcuw.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tcuw.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcuw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla pracowni architektury krajobrazu w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ec8e69-834e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne urządzenia dla pracowni architektury krajobrazu4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 21244,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oprogramowanie specjalistyczne - symulator jazdy ciągnikiem4.5.3.) Główny kod CPV: 34151000-0 - Symulatory jazdy
4.5.5.) Wartość części: 327000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 16.02.2022r., zgodnie z art. 284 ust. 2 p.z.p. zamawiający miał obowiązek udzielić wyjaśnień na wniosek wykonawcy, który wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert - w tym przypadku na dzień 12.02.2022 r. Zgodnie z art. 8 ust. 1 p.z.p. „do czynności podejmowanych przez zamawiającego, wykonawców oraz uczestników konkursu w postępowaniu o udzielenie zamówienia i konkursie oraz do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 i 1495), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej”.
Zgodnie z art. 115 k.c. jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą. W związku z powyższym termin ostateczny na zadanie pytań nie przypadał na dzień 12.02.2022 r. - sobota, tylko na 14.02.2022 (poniedziałek).
Jeden z wykonawców w dniu 14.02.2022 r., zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w trybie art. 284 ust. 1 p.z.p, który Zamawiający pozostawił bez odpowiedzi. Zamawiający przyjął jako ostateczny termin na złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SWZ dzień 12.02.2022 (sobota), nie uwzględniając zapisów art. 8 p.z.p. uznając, że wniosek wpłynął po terminie określonym w art. 284 ust. 2 p.z.p. i pozostawił go bez rozpoznania, co mogło wpłynąć na możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający uznaje, że nieudzielenie odpowiedzi na pytania jest wadą, której nie można naprawić z uwagi na upływ terminu składania i otwarcia ofert a treść oczekiwanych odpowiedzi na pytania, mogła mieć wpływ na przygotowanie przez wykonawców ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 16.02.2022r., zgodnie z art. 284 ust. 2 p.z.p. zamawiający miał obowiązek udzielić wyjaśnień na wniosek wykonawcy, który wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert - w tym przypadku na dzień 12.02.2022 r. Zgodnie z art. 8 ust. 1 p.z.p. „do czynności podejmowanych przez zamawiającego, wykonawców oraz uczestników konkursu w postępowaniu o udzielenie zamówienia i konkursie oraz do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 i 1495), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej”.
Zgodnie z art. 115 k.c. jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą. W związku z powyższym termin ostateczny na zadanie pytań nie przypadał na dzień 12.02.2022 r. - sobota, tylko na 14.02.2022 (poniedziałek).
Jeden z wykonawców w dniu 14.02.2022 r., zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w trybie art. 284 ust. 1 p.z.p, który Zamawiający pozostawił bez odpowiedzi. Zamawiający przyjął jako ostateczny termin na złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SWZ dzień 12.02.2022 (sobota), nie uwzględniając zapisów art. 8 p.z.p. uznając, że wniosek wpłynął po terminie określonym w art. 284 ust. 2 p.z.p. i pozostawił go bez rozpoznania, co mogło wpłynąć na możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający uznaje, że nieudzielenie odpowiedzi na pytania jest wadą, której nie można naprawić z uwagi na upływ terminu składania i otwarcia ofert a treść oczekiwanych odpowiedzi na pytania, mogła mieć wpływ na przygotowanie przez wykonawców ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń mechanicznych, sprzętu i osprzętu - z podziałem na części
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Dostawa maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa wyposażenia do pracowni samochodowej w postaci symulatora dachowania w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start".
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem - II postępowanie
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.