eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072248 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 850 36 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja rządowa terenowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6366b20c-830d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018513/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.51.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275341,16 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odzieży i obuwia roboczego – Opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera Załącznik 5/I do SWZ - PO ZMIANIE Z DNIA 24.03.2021, wykaz ilościowy zawiera Załącznik 5/I/a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 43315,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników i funkcjonariuszy Działu Laboratorium – Opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera Załącznik 5/II do SWZ, wykaz ilościowy zawiera Załącznik 5/II/a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 11216,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa rękawic jednorazowych nitrylowych – Opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera Załącznik 5/III do SWZ- PO ZMIANIE Z DNIA 19.03.2021 r., wykaz ilościowy zawiera Załącznik 5/III/a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 208838,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowych maseczek higienicznych – Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera Załącznik 5/IV do SWZ- PO ZMIANIE Z DNIA 19.03.2021 r., wykaz ilościowy zawiera Załącznik 5/IV/a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 4837,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa półmasek ochronnych FFP3 – Opis przedmiotu zamówienia dla części V zawiera Załącznik 5/V do SWZ, wykaz ilościowy zawiera Załącznik 5/V/a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 7134,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.03.2021 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie”, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018513/03). W przedmiotowym postępowaniu na część I zamówienia zostały złożone 2 oferty.
Ze względu na fakt, że wszystkie złożone dla części I oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy PZP tj. ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie unieważnia postępowanie dla części I na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31895,18

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35270,13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.03.2021 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie”, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie nr 2021/BZP 00018513/03).
W wyznaczonym terminie składania ofert na część II zamówienia nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223283,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227415,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223283,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223283,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.03.2021 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie zadania pn. „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży
i obuwia roboczego dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie”, zamieszczając ogłoszenie
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia: 2021/BZP
00018513/03). W przedmiotowym postępowaniu na część IV zamówienia zostały złożone
cztery oferty, przy czym dwie oferty najkorzystniejsze zwierały jednakową cenę.
W związku z powyższym w dniu 21.04.2021 r. Zamawiający wezwał w/w Wykonawców
na podstawie art. 249 ustawy Pzp do złożenia ofert dodatkowych, wyznaczając termin ich
złożenia na dzień 26.04.2021 r. do godz. 10.00. Wykonawcy w wyznaczonym terminie nie
złożyli ofert dodatkowych. Przyjmując, że poprzez niezłożenie ofert dodatkowych Wykonawcy
podtrzymują cenę podaną w złożonej przez siebie ofercie, Zamawiający nie miał możliwości
dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty i tym samym jest zobowiązany unieważnić
postępowanie w części IV.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,00

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2307,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3876,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2307,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna Dominik Siekierski, Sławomir Naparty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907

7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-845

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2307,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.