eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceserwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0676d231-8e1d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006988/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab Eclipse

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KCO/TP/84/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a. naprawę/ usuwanie wszelkich wad/ usterek/ błędów w działaniu aplikacji, stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu lub wykrytych przez samego Wykonawcę, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków;
b. dostosowywanie systemu do zmian przepisów prawnych;
c. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu, wdrażanie na bieżąco aktualizacji i poprawek, w tym poprawek bezpieczeństwa w oprogramowaniu po przetestowaniu w środowisku testowym, aktualizacje będą wykonywane po ustaleniu terminu z Zamawiającym i po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem;
d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez:
• całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii,
e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia);
f. testowanie systemu informatycznego e-lab pod kątem występowania podatności wpływających na bezpieczeństwo danych, usuwanie znalezionych podatności w systemie laboratoryjnym e-lab oraz raportowanie do Zamawiającego wykonanie tych czynności. Wykryte podatności mogą być również zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego;
g. administrację i zarządzanie serwerem wydruków (CUPS), w tym dodawanie, zmiany konfiguracji drukarek zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
h. wsparcie Zamawiającego w konfiguracji urządzeń peryferyjnych współpracujących z systemem laboratoryjnym e-lab;
i. utrzymanie sprawności integracji systemu laboratoryjnego e-lab z funkcjonującymi u Zamawiającego systemami producentów Kamsoft S. A. oraz Asseco Poland S. A.;
j. wdrożenie i konfigurację zabezpieczenia (kopia zapasowa) serwera bazodanowego (obejmującego system operacyjny oraz bazę danych) na wypadek awarii, uwzględniającego jak najszybsze przywrócenie pełnej sprawności i danych serwera bazodanowego po awarii oraz prowadzenie nadzoru nad tym zabezpieczeniem. W ramach serwisu nadzór obejmować będzie wykonywanie kopii zapasowych serwera bazodanowego, sprawdzanie poprawności wykonywania kopii, testowanie przywracania danych z kopii oraz raportowanie do Zamawiającego poprawności wykonywania kopii i przywracania. Wdrożone rozwiązanie zabezpieczenia uwzględnieni dobre praktyki obowiązujące w tym zakresie oraz wytyczne przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu administratorów Zamawiającego i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dotyczącej kopii zapasowych w formie elektronicznej, w tym harmonogramu wykonywania kopii zapasowych oraz szczegółowej instrukcji konfiguracji kopii, operacji wykonywania kopii i przywracania z kopii zapasowych w zakresie funkcjonalnym przedmiotu zamówienia;
k. odtwarzanie systemu bazodanowego z kopii baz w przypadku awarii oraz współpracę z Zamawiającym w celu przywrócenia sprawności i funkcjonalności systemu laboratoryjnego e-lab i wszystkich jego elementów;
l. przynajmniej raz na 3 miesiące wykonanie próbnego odtworzenia z bieżących kopii bezpieczeństwa bazy danych na zewnętrznym serwerze/maszynie wirtualnej udostępnionym przez Zamawiającego potwierdzonego raportem wykonanych prac;
m. aktywny nadzór nad przedmiotem zamówienia, tj. stałe monitorowanie pracy wszystkich jego elementów przez Wykonawcę i reagowanie na wykryte w ten sposób wady i problemy, z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o podejmowanych i wykonywanych czynnościach, stałe monitorowanie laboratoryjnego systemu informatycznego e-lab pod kątem wydajności i stabilności oraz optymalizacji pracy – dotyczy to działań kontrolnych i serwisowych w zakresie specjalistycznych usług technicznych konfiguracji i obsługi programowej bazy danych (dotyczy bazy danych obsługującej serwisowane oprogramowanie) oraz pozostałych wymaganych do poprawnej pracy elementów (serwery aplikacji, wydruku itp.); aktywne narzędzia monitorujące muszą być dostępne do wglądu również dla administratorów Zamawiającego.

Pod pojęciem aktywnego nadzoru Zamawiający rozumie co najmniej:
• nadzór nad bazą danych systemu laboratoryjnego e-lab, w tym bieżące monitorowanie parametrów oraz wykonywanie skryptów serwisowych, modyfikacje i zmiany konfiguracyjne służące zwiększeniu wydajności silnika bazy danych;
• tworzenie zapytań i skryptów serwisowych wykonywanych na bazie danych;
• okresowe przeglądy bazy danych w kierunku identyfikacji nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu i ich zapobieganiu;
• optymalizacje zgodnie z dobrymi praktykami ogłaszanymi przez producenta oprogramowania bazy danych oraz producenta oprogramowania;
• dokonywanie aktualizacji dostarczonych systemów operacyjnych serwerów, na których pracują elementy systemu laboratoryjnego e-lab, zgodnie z wersją i dostarczanymi przez producenta poprawkami oraz z zastrzeżeniem, że eksploatowane systemy operacyjne nie mogą być w wersji osiągającej status "End of life" przynajmniej przez okres 2 lat od daty zakończenia bieżącego wsparcia producenta (w przypadku konieczności, Wykonawca dostarcza również licencję na system operacyjny).
• usuwanie wykrytych podatności;
• aktualizacje bazy danych w zakresie licencji posiadanej przez Zamawiającego (w ustalonym wcześniej oknie serwisowym);
• zabezpieczenie ciągłości wykonywania kopii zapasowych kluczowych parametrów maszyny – serwera bazodanowego;
• przygotowanie zrzutu kopii baz danych na żądanie

n. regularne i cykliczne (nie rzadziej niż co 30 dni) raportowanie stanu systemu i wszystkich jego elementów. Raport obejmować będzie np. średnie i maksymalne zużycie pamięci RAM, procesorów, zajętość przestrzeni dyskowej, stan bazy danych, poprawność wykonywania kopii zapasowych, itp., zalecenia;
o. zmiany konfiguracyjne i modyfikacje w systemach operacyjnych/aplikacjach/silniku bazy danych zgodnie z potrzebami wynikającymi z bieżącego monitorowania pracy elementów systemu oraz stanu parametrów w raportach, w celu zapewnienia ciągłości pracy systemu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk - Sobolewska Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120846540

7.3.3) Ulica: prof. Michała Życzkowskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-01-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.