Og³oszenie z dnia 2022-03-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00078491/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00138521/01 - Wynik z dnia 2022-04-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG ROCZNEGO PRZEGL¡DU SERWISOWEGO ORAZ KONSERWACJI SYSTEMU KOMORY HIPERBARYCZNEJ TYPU HAUX – STARMED – QUADRO 2700/2,2/C
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG ROCZNEGO PRZEGL¡DU SERWISOWEGO ORAZ KONSERWACJI SYSTEMU KOMORY HIPERBARYCZNEJ TYPU HAUX – STARMED – QUADRO 2700/2,2/C
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5eb8797f-9a03-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00072331
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003425/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Przegl±d roczny komory hiperbarycznej QUADRO-HAUX
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
2. Za datê wp³ywu ofert, informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ, przyjmuje siê datê ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
3. Wykonawca, za po¶rednictwem Platformy, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie pytañ drog± e-mailow±, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania. Maksymalna wielko¶æ za³±czonego pliku do pojedynczej wiadomo¶ci: 30 MB
5. Zamawiaj±cy zaleca przekazywanie pytañ równie¿ w formie edytowalnej.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzib± w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, macie Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;
Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej bêdzie przetwarzaæ dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe s± przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (PZP), tj. w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu.
Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
c.d. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/UCMMiT/TP-fn/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
roczny przegl±d serwisowy oraz konserwacja systemu komory hiperbarycznej typu HAUX – STARMED – QUADRO 2700/2,2/IC, zwan± dalej komor±, w tym usuniêcie na miejscu lub je¶li to niemo¿liwe w siedzibie Wykonawcy, w trakcie przegl±du wszystkich usterek w tzw. systemach komory,
roczny przegl±d serwisowy systemu monitorowania medycznego (HMMS),
oraz sporz±dzenie i dostarczenie Protoko³u odbioru ww. us³ug wraz z wszelkimi niezbêdnymi dokumentami, o których mowa w §5 ust. 3 wzoru Umowy.
2. CPV: 50421000-2 Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do wzoru umowy pn. WYKAZ CZYNNO¦CI SERWISOWYCH.
4. Wykonawca jest zobowi±zany do:
- sporz±dzenia dokumentacji z wykonywanych czynno¶ci przegl±dowych;
- wype³nienia paszportu technicznego, zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych z zapisem „Przegl±d wykonano zgodnie zaleceniami producenta. Sprzêt sprawny i bezpieczny do u¿ywania”, data przegl±du, wykaz wykonanych czynno¶ci i wymienianych czê¶ci data nastêpnego przegl±du, piecz±tka i podpis wykonawcy. W przypadku braku paszportu, wystawia nowy paszport i wype³nia go zgodnie z jego tre¶ci±. Paszport – druk akcydensowy Pu/A-100;
- wystawienia pisemnego certyfikatu zdolno¶ci operacyjnej dla systemu komory hiperbarycznej,
- wystawienia pisemnej gwarancji sprawno¶ci udzielanej dla systemu komory hiperbarycznej.
5. W przypadku negatywnego wyniku przegl±du wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wpisu w paszporcie technicznym sprzêtu, wskazuj±cego, ¿e urz±dzenie nie jest sprawne z podaniem przyczyny niesprawno¶ci oraz umieszczenie na niesprawnym sprzêcie czytelnej informacji: urz±dzenie niesprawne- nie u¿ywaæ, lub urz±dzenie przeznaczone do naprawy- nie u¿ywaæ. W takim wypadku wykonawca zobowi±zany jest wystawiæ opiniê/ekspertyzê dotycz±c± mo¿liwo¶ci usuniêcia przyczyny niesprawno¶ci i ewentualnych wydatków z tym zwi±zanych jakie mo¿e ponie¶æ Zamawiaj±cy.
6. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji nie krótszej ni¿ 12 miesiêcy.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
8. Miejscem us³ugi jest siedziba Zamawiaj±cego przy ul. Powstania Styczniowego 9b w Gdyni 81-519.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50421000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodoweja) wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa roczne przegl±dy komór hiperbarycznych typu Haux o warto¶ci minimum 100.000 z³ brutto
W przypadku z³o¿enia dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one w innych walutach ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia, ¶wiadczeñ w zakresie opisanym powy¿ej ró¿nych podmiotów
oraz
b) skieruj± do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej 2 przegl±dów rocznych komór hiperbarycznych typu Haux
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek mo¿e byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku podmiot udostêpniaj±cy zasoby jest zobowi±zany wykonaæ us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, (za³±cznik nr 1 do SWZ).
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wbiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawca. O¶wiadczenia te mog± byæ z³o¿one przez pe³nomocnika, jednak¿e musz± dotyczyæ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania, wskazanych przez zamawiaj±cego o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, podmiotów udostepniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci.:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Przyk³adowy wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Wykaz wykonanych, us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których us³ugi zosta³y wykonane, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ, oraz dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy;
4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie us³ugami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
INNE, NIEZBÊDNE DOKUMENTY DO OFERTY:1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 1 do SWZ.
2. Pe³nomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zastrze¿one w ofercie informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci.:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Przyk³adowy wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego, dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa reguluj±ca zasady
wspó³pracy uczestników postêpowania w formie kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em
przez Wykonawcê. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób
wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn±
odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum
(obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie
mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu
wykonania zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych w formie spó³ki cywilnej, przed dniem zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa spó³ki
cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej Open Nexus.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
- "Utrzymanie czysto¶ci na nabrze¿ach portowych w Porcie £eba"
- Prowadzenie sesji terapii systemowej dla rodzin wskazanych przez Miejski O¶rodek Pomocy Spo³eczne
- Wykonanie serwisowych przegl±dów silników i agregatów pr±dotwórczych na jednostkach p³ywaj±cych O¶rodka Szkolenia ¯eglarskiego MW
- Tekstylia z logiem Wydzia³u Zarz±dzania i Nauk o Jako¶ci
- Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami ma³ej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UGI PRZEGL¡DÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Wykonanie us³ugi przegl±dów technicznych i konserwacji aparatury i sprzêtu medycznego SP ZOZ w £apach
- "¦wiadczenie us³ugi serwisowania Aparatu Carestream RTG DRX Evolution Plus oraz tabletu DRX-1 Transporter z dekoderem na potrzeby Zak³adu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- "Us³uga serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± dla Polkowickiego Centrum Us³ug Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Wykonanie przegl±dów technicznych aparatury medycznej, w podziale na 19 czê¶ci".
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.