Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00015960/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi
środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025 – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Podanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podanin 65
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 282 98 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługiśrodków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025 – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cec938c-96c5-41a5-a151-721d1a3abb42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00341704/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia, obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - usługi w zakresie sprzątania4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 109408,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – usługi w zakresie utrzymania otoczenia biura, prace gospodarcze i obsługa środków transportowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 237812,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert złożono odpowiednio:
a) Na część I zamówienia – usługi w zakresie sprzątania – dwie oferty, z których
wszystkie zostały odrzucone jak niżej:
1) odrzuca ofertę złożoną przez wykonawcę: p. Wojciecha Dźwik prowadzącego
działalność gospodarczą pod firmą „Arbor” Wojciech Dźwik, z miejscem prowadzenia
działalności w: Niewiemko 1, 64-834 Wyszyny, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit a) w zw. z art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP;
2) odrzuca ofertę złożoną przez wykonawcę: p. Elżbietę Kopczyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Firma JOKER II Elżbieta Kopczyńska z miejscem prowadzenia działalności w: 64-980 Trzcianka, ul. Marii Konopnickiej 23A na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z art. 63 ust. 2
Wobec powyższego Zamawiający informuje także o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części I - usług w zakresie sprzątania oraz części II – usług w zakresie utrzymania otoczenia biura, prac gospodarczych i obsługi środków transportowych na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W sytuacji, w której wszystkie złożone oferty zostały odrzucone postępowanie o udzielenie zamówienia stało się bezprzedmiotowe, ponieważ nie może zostać
osiągnięty jego cel w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
Zamawiający zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert złożono odpowiednio:
jedną ofertę, która została odrzucona z powodu jak niżej:
1) Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez wykonawcę: p. Wojciecha Dźwik prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Arbor” Wojciech Dźwik, z miejscem prowadzenia działalności w: Niewiemko 1, 64-834 Wyszyny, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) w zw. z art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP;
Wobec powyższego Zamawiający informuje także o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części I - usług w zakresie sprzątania oraz części II – usług w zakresie utrzymania otoczenia biura, prac gospodarczych i obsługi środków transportowych na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie
złożone oferty podlegały odrzuceniu. W sytuacji, w której wszystkie złożone oferty zostały odrzucone postępowanie o udzielenie zamówienia stało się bezprzedmiotowe, ponieważ nie może zostać osiągnięty jego cel w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
Zamawiający zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń w trzech siedzibach Domu Kultury Śródmieście w Warszawie oraz mycie okien zewnętrznych i wewnętrznych w czterech siedzibach Domu Kultury Śródmieście
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu - Dobrzyniu."
- Usługa transportowa w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- "Utrzymanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń roślin na terenie miasta Chojnowa w terminie do dnia 30.11.2025 r."
- Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura Nadleśnictwa Podanin - III postępowanie
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.