Og³oszenie z dnia 2025-01-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00098781/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa trybun z doj¶ciami pieszymi i schodami terenowymi na wa³ach ziemnych stadionu im. Paw³a Waloszka po³o¿onego na terenie OSiR "Ska³ka"
w ¦wiêtoch³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIÊTOCH£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa trybun z doj¶ciami pieszymi i schodami terenowymi na wa³ach ziemnych stadionu im. Paw³a Waloszka po³o¿onego na terenie OSiR "Ska³ka"
w ¦wiêtoch³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5d5b85b-e02e-4bb2-86a3-e0a279aeefed
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00072449
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00031784/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa trybun z doj¶ciami pieszymi i schodami terenowymi na wa³ach ziemnych na terenie OSiR Ska³ka w ¦wiêtoch³owicach – ETAP I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10541843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowiceWcelu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane)sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowanaprzezplatformazakupowa.pl).Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADYMINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers. pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta ¦wiêtoch³owice, ul. Katowicka 54, 41- 600 ¦wiêtoch³owice. 2)Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@swietochlowice.pl.3) W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.4) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.5) Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; 7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy; 8) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy okres przechowywania obejmuje ten termin; 9) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 11) Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); 3) na podstawie art. 18RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;12) Nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INZP.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiaj±cego robót budowlanych polegaj±cych
budowie trybun na wa³ach ziemnych wraz z doj¶ciami pieszymi i schodami terenowymi wokó³ toru ¿u¿lowego/boiska pi³karskiego zlokalizowanego na terenie stadionu im. Paw³a Waloszka po³o¿onego na terenie OSiR "Ska³ka" w ¦wiêtoch³owicach – realizacja etapowa.
Przedmiot zamówienia opisany zosta³ za pomoc± wielobran¿owej dokumentacji projektowej pn. „Budowa trybun z doj¶ciami pieszymi i schodami terenowymi na wa³ach ziemnych; budowa przy³±czy i instalacji zewnêtrznych zwi±zanych z torem, boiskiem i budynkiem OSiR „Ska³ka” w ¦wiêtoch³owicach” autorstwa
AnArchiGroup sp. z o.o. z siedzib± w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej 64, opracowanej w pa¼dzierniku 2024 r. (stanowi±cej aktualizacjê czê¶ci dokumentacji projektowej opisuj±cej zamierzenie inwestycyjne
pn. „Przebudowa stadionu ¿u¿lowego wraz z zapleczem i infrastruktur± towarzysz±c± na terenie O¶rodka Sportu i Rekreacji Ska³ka w ¦wiêtoch³owicach ul. Bytomska 40 oraz przebudowa i termomodernizacja budynku siedziby O¶rodka Sportu i Rekreacji Ska³ka” opracowanej w 2018 r.), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ i innych dokumentów oraz decyzji administracyjnej – pozwolenia na budowê, które to dokumenty wraz z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia nale¿y rozpatrywaæ ³±cznie.
Dokumenty stanowi±ce opis przedmiotu zamówienia tj. dokumentacja projektowa (w tym jej czê¶æ opisowa, rysunkowa oraz sporz±dzony na jej podstawie przedmiar robót), STWiORB, opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty oraz decyzja administracyjna – pozwolenie na budowê oraz opis przedmiotu zamówienia s± dokumentami wzajemnie siê wyja¶niaj±cymi i uzupe³niaj±cymi. Wszystkie roboty budowlane i czynno¶ci ujête w niniejszym opisie, a nie ujête na rysunkach i/lub ujête na rysunkach, a nie ujête w opisie oraz odpowiednio w STWiORB i/lub w przedmiarze robót i/lub w innych za³±czonych dokumentach, winne byæ traktowane tak, jakby by³y ujête w ka¿dym z wymienionych dokumentów.
W przypadku gdy jaka¶ czê¶æ robót wynika choæby z jednego z tych dokumentów, Wykonawca zobowi±zany jest do jej wykonania. W przypadku jakiejkolwiek rozbie¿no¶ci lub sprzeczno¶ci pomiêdzy wskazanymi dokumentami, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zgodnie z wy¿szym standardem lub w wiêkszej ilo¶ci wynikaj±cych z tych dokumentów, chyba ¿e Zamawiaj±cy poleci inaczej.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobowi±zany jest wy³±cznie do zrealizowania etapu 1 tj. budowy nowej trybuny na wa³ach ziemnych wraz z obej¶ciem wokó³ trybuny, pasem neutralnym oraz schodami po zewnêtrznej czê¶ci trybuny (prowadz±cymi z obej¶cia wokó³ trybun) i schodami po wewnêtrznym obwodzie trybun (prowadz±cymi na pas neutralny) w zakresie osi 5-17.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci.:
wykonanie robót przygotowawczych (w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, monta¿ tablic informacyjnych oraz ostrzegawczych),
rozbiórkê istniej±cych nawierzchni utwardzonych wraz z warstwami podbudowy oraz obiektów budowlanych (schodów terenowych),
wytyczenie geodezyjne w terenie,
wymianê gruntu dla potrzeb posadowienia elementów konstrukcyjnych,
wykonanie ¶cian oporowych (od strony stadionu oraz terenu),
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej elementów konstrukcji stykaj±cych siê z gruntem,
wykonanie trybun z prefabrykowanych p³yt audytoryjnych,
wykonanie odwodnienia wraz z jego wpiêciem do istniej±cej zewnêtrznej kanalizacji deszczowej,
monta¿ siedzisk ,
wykonanie schodów terenowych (wej¶cia na trybuny, pomocniczych – zej¶cia z poziomu widowni do obej¶cia strefy neutralnej),
monta¿ balustrad i porêczy,
wykonanie utwardzonego obej¶cia wokó³ trybuny,
wykonanie oznaczeñ (w tym: punktu orientacyjnego, oznaczenia sektorów, wyj¶æ ewakuacyjnych, miejsc dla osób z niepe³nosprawno¶ciami, numeracji rzêdów i siedzeñ, krawêdzi schodów),
monta¿ ogrodzenia wraz z furtami wokó³ strefy neutralnej,
uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie dla wykonanej czê¶ci robót,
wykonanie dokumentacji powykonawczej,
przekazanie wszelkich odpadów oraz nadmiaru mas ziemnych powsta³ych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
likwidacjê zaplecza i wygrodzenia terenu budowy,
wszelkie pozosta³e roboty i/lub czynno¶ci niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45212213-2 - Roboty zwi±zane z oznakowaniem obiektów sportowych
45212224-2 - Roboty budowlane zwi±zane ze stadionami
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania, w zale¿no¶ci od potrzeb, z opcji uregulowanej w art. 441 ustawy PZP, obejmuj±cej:1) budowê nowej trybuny na wa³ach ziemnych, obej¶cie wokó³ trybuny, pas neutralnych oraz schody po wewnêtrznym obwodzie trybun (prowadz±ce na pas neutralny) w zakresie osi 17-20,
2) budowê nowej trybuny na wa³ach ziemnych, obej¶cie wokó³ trybuny, pas neutralnych oraz schody po zewnêtrznej czê¶ci trybuny (prowadz±ce z obej¶cia wokó³ trybun) w zakresie osi 20-23,
3) budowê nowej trybuny na wa³ach ziemnych, obej¶cie wokó³ trybuny, pas neutralnych oraz schody po zewnêtrznej czê¶ci trybuny (prowadz±ce z obej¶cia wokó³ trybun) i schody po wewnêtrznym obwodzie trybun (prowadz±ce na pas neutralny) w zakresie osi 56-74.
Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z opcji w okresie trwania umowy.
Skorzystanie z opcji polega³o bêdzie na wykonaniu przez Wykonawcê robót budowlanych zakresu robót okre¶lonego powy¿ej w terminie umownym.
Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego jednostronnego o¶wiadczenia – polecenia rozpoczêcia wykonania robót budowlanych, które z³o¿one zostanie w formie pisemnej (lub w formie elektronicznej) pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 30.09.2025 r.
Wykonawca rozpocznie wykonywanie robót budowlanych nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni od daty otrzymania polecenia od Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca zobowi±zany jest do aktualizacji harmonogramu
Podstawê okre¶lenia warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowiæ bêdzie oferta Wykonawcy oraz kosztorys uproszczony wykonania robót budowlanych w ramach prawa opcji.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w stosunku do ka¿dego zakresu robót okre¶lonego powy¿ej. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z wszystkich zakresów, z jednego, kilku zakresów, lub nie korzystaæ z prawa opcji w ogóle.
Nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: cena za realizacjê zakresu zadeklarowanego
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: cena za realizacjê zakresu zadeklarowanego oraz prawa opcji obejmuj±cego realizacjê etapu II i III
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: cena za realizacjê pe³nego zakresu tj. zakresu zadeklarowanego + wszystkich opcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:1) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± o warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 3.000.000,00 z³ brutto,
b) co najmniej dwie (2) roboty budowlane obejmuj±ce swym zakresem co najmniej monta¿ konstrukcji z prefabrykowanych elementów ¿elbetowych o warto¶ci tego zakresu robót nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 z³ brutto w ka¿dej wykazanej robocie.
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ równoczesnego spe³nienia obu warunków w ramach jednego zadania / jednej roboty budowlanej.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
a) minimum jedn± (1) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
b) minimum jedn± (1) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót w bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, (wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 8 do specyfikacji), z za³±czeniem
b) dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit a) powinien wykazywaæ tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 9 do specyfikacji,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 3),2) wype³nione i podpisane zbiorcze zestawienia kosztów (ZZK) (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 4),
3) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5 specyfikacji (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 5 do specyfikacji),
4) o¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 6 do specyfikacji),
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane wraz z ofert± na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 7 do specyfikacji) (je¿eli dotyczy)
6) o¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani (w tre¶ci formularza ofertowego),
7) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej),
8) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
9) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na,
10) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 40 000 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych),6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa art. 125 ustawy, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do³±czaæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 7 do specyfikacji). W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy). Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony (zakres umocowania).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:1) zmiany osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia;
2) ewentualnej zmiany (przed³u¿enia) terminu realizacji umowy, co najwy¿ej o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w przypadku, gdy zaistniej± poni¿sze zdarzenia, obiektywnie uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê Przedmiotu Umowy:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych obiektywnie uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Przedmiotu Umowy
b) dzia³ania si³y wy¿szej,
c) napotkania w gruncie przeszkód, których istnienia mimo nale¿ytej staranno¶ci Zamawiaj±cy i Wykonawca nie mogli przewidzieæ
d) zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych i hydrogeologicznych,
e) przerw wynikaj±cych z decyzji administracyjnych
f) w przypadku istotnych zmian w dokumentacji projektowej - o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany,
g) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego, w tym tak¿e z powodu zmniejszenia wysoko¶ci ¶rodków finansowych, którymi dysponuje Zamawiaj±cy na realizacjê Umowy,
h) wprowadzenia zmian, które bêd± nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, oraz zmian wynikaj±cych z zaleceñ i wytycznych instytucji nadzoruj±cych realizacjê projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy,
i) niezale¿nych od Wykonawcy opó¼nieñ w dzia³aniach organów administracyjnych, których dzia³ania s± niezbêdne dla realizacji Przedmiotu Umowy,
j) zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania Przedmiotu Umowy do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji Umowy,
k) konieczno¶ci uwzglêdnienia wydanych w toku realizacji Przedmiotu Umowy zaleceñ w³a¶ciwych s³u¿b i inspekcji, je¿eli powoduj± one wyd³u¿enie czasu realizacji Umowy i nie wynikaj± z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
l) aktualizacji rozwi±zañ projektowych
3) ewentualnej zmiany (przed³u¿enia) terminu realizacji umowy:
a) w przypadku zwiêkszenia czasoch³onno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do czasoch³onno¶ci wykonania robót podstawowych objêtych przedmiotem umowy lub konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych;
b) gdy Wykonawcy zostan± powierzone do wykonania roboty dodatkowe (w rozumieniu ustawy PZP) lub jakiekolwiek inne roboty wykraczaj±ce poza zakres Przedmiotu Umowy.
c) na skutek okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
d) wyst±pienia szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków,
e) w przypadku wskazanym w pkt 4, o czas liczony od pierwotnego terminu wskazanego w § 1 ust. 9 do dnia z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
4) zmiany terminu na z³o¿enie o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, którym mowa w § 1 ust. 9 w sytuacji braku mo¿liwo¶ci z³o¿enia przez Zamawiaj±cego tego o¶wiadczenia z powodu braku zabezpieczenia ¶rodków finansowych na realizacjê zamówienia w ramach prawa opcji.
5) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie inwestycji.
6) zmiany wynagrodzenia w przypadku zlecania wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych;
7) zmiany wynagrodzenia w przypadku zastosowania robót zaniechanych;
8) w przypadku wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy powy¿ej 12 miesiêcy, zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
9) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, na podstawie art. 439 ustawy PZP
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-13 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty, podlegaj±ce ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiaj±cego w Zaproszeniu do negocjacjiSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „ustaw± OSR” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie okre¶lonej powy¿ej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim Wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz
etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa czê¶ci budynku us³ugowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu us³ugowego, dot±d przedszkola, na ¿³obek na dz. nr ew. 523 w m. D±browa gm. K³aj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowo¶ci Szembruczek
- Przebudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Tarnowiec w miejscowo¶ciach Dobrucowa, S±dkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Tarnowiec
- Budowa pe³nowymiarowego boiska pi³karskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drena¿em, o¶wietleniem i ogrodzeniem na dzia³ce 1240/2, obrêb So¶nica.
- Dostosowanie wraz z aran¿acj± pomieszczeñ magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Pañstwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyñskiej w Sannikach"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.