Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037197/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00053181/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210013253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7278064
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwspr.kylos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratmed-gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7152531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ec410d4-9252-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014007/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.330.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 917600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw.
2. Szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego wynosi: 148.000 litrów przez okres 40 miesięcy.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz.U. 2015, poz. 1680) oraz obowiązujących norm dla oleju napędowego.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, w dni powszednie i świąteczne, dostęp do minimum jednej stacji paliw na terenie miasta Gorzowa Wlkp., z całodobową obsługą personelu.
Stacje te muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2014, poz. 1853).
3) Wydanie towaru przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie wykazu ambulansów sanitarnych do tankowania (dodatek nr 11 do SWZ). Liczba ambulansów sanitarnych może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, co zostanie wprowadzone pisemnym aneksem.
4) Wykonawca zobowiązany jest w momencie tankowania danego ambulansu sanitarnego Zamawiającego do identyfikacji i kontroli numerów rejestracyjnych tankowanych pojazdów z numerami rejestracyjnymi wskazanymi na wykazie / karcie flotowej.
5) Wydanie towaru winno być każdorazowo ewidencjonowane i udokumentowane poprzez wręczenie osobie tankującej dowodu wydania sporządzonego przez stację paliw, w którym znajdą się minimum następujące dane:
a) data tankowania
b) rodzaj towaru
c) cena jednostkowa brutto oleju napędowego z chwili tankowania
d) ilość wydanego paliwa
e) nr rej. ambulansu sanitarnego
f) jeśli dotyczy – nr karty, na którą dokonywana była transakcja
a wymaganych do rozliczenia.
6) Ewidencja, o której mowa w powyższym pkt. 5, powinna być prowadzona odrębnie dla każdego ambulansu sanitarnego Zamawiającego, wskazanego w wykazie, o którym mowa w pkt.3.
7) Zamawiający dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o karty flotowe. Wymagana ilość kart – 13 sztuk. Wówczas każdorazowe tankowanie winno zostać potwierdzone dowodem wydania (wydrukiem z systemu obsługującego karty), zawierającym co najmniej dane, o których mowa w pkt. 5 lub poprzez dostęp do internetowego portalu dedykowanego Wykonawcy.
8) Jeśli dotyczy – w przypadku realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu kart flotowych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę 13 szt. kart flotowych wraz z kodem PIN do siedziby Zamawiającego w terminie nie później niż 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy lub od dnia złożenia zamówienia na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy.
9) Jeśli dotyczy - Zamawiający wymaga, aby termin ważności karty wynosił min. 40 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy.
10) Jeśli dotyczy - Jeśli Zamawiający zobowiązany będzie ponieść koszty z tytułu wprowadzenia kart flotowych, Wykonawca winien uwzględnić je w cenie składanej oferty poprzez dodanie w Załączniku nr 1 do oferty kolejnego wiersza (t.j. poz. 2) i wskazanie w nim kosztów za 13 szt. kart.
11) Jeśli dotyczy - W przypadku zniszczenia, zagubienia karty flotowej, konieczności wystawienia nowej karty lub zmiany dotychczasowych danych Zamawiający dopuszcza opłatę w wysokości nie większej niż 10 zł netto za kartę zamienną. W tym przypadku nowa karta wraz z kodem PIN winna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie nie później niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia dokonanego w formie elektronicznej (np. na adres e-mail lub na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy).
12) Nie dopuszcza się sprzedaży oleju napędowego dokonywanej przez kierowców ambulansów sanitarnych, do pojemników służących do przewozu paliwa (np. kanistry, beczki).
13) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie wydanego oleju napędowego.
14) Wykonawca za prowadzenie bezgotówkowej sprzedaży oleju napędowego nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat, prowizji lub innych należności.
15) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) potwierdzające jakość oleju napędowego zgodną z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio obowiązujących norm.
16) Zamawiający, wymaga wskazania przez Wykonawcę opiekuna Klienta (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail). Nie dopuszcza się kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą poprzez infolinię.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, t.j. do dnia 31.01.2023r. godz. 09:00:00 za pośrednictwem: platformazakupowa.pl nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.