Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045729/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.um.olawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60431c09-8588-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021592/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271/5/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach dróg miejskich,
b) Utrzymanie czystości chodników, ścieżek rowerowych, parkingów
B. Określenie przedmiotu zamówienia
1) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, zatok parkingowych
i przystankowych w ciągach ulic miejskich
Utrzymanie czystości i porządku utwardzonych jezdni, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 1.
Do obowiązków oferenta należy:
a) Mechaniczne zamiatanie za pomocą zamiatarki ulicznej samojezdnej utwardzonych nawierzchni jezdni, zatok parkingowych i przystankowych za pomocą samojezdnej zamiatarki ulicznej poza okresem zwalczania śliskości,
b) Ręczne zamiatanie oraz z wykorzystaniem ręcznych odkurzaczy spalinowych w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy), ręczne usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach i obrzeżach w miejscach niedoczyszczonych przez zamiatarkę, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika,
c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, nie dopuszcza się aby zmiotki zalegały w pasie drogowym, należy je zbierać na bieżąco, Wykonawca potwierdzi przekazanie zmiotek (zanieczyszczeń) udostępniając Zamawiającemu „Karty przekazania odpadów”,
z minimalną częstotliwością w zależności od rejonu:
Rejon I:
a) nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej, Wykonawca potwierdzi przejazd zamiatarki za pomocą systemu GPS, (długość ulic do zamiatania 3,634 km)
b) trzy razy w tygodniu ręczne zamiatanie miejsc zabrudzonych oraz miejsc niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz ręczne usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach w miejscach niedoczyszczonych przez zamiatarkę, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika. Wymaga się dla miejsc szczególnie niedostępnych zastosowanie ręcznych odkurzaczy spalinowych.
Rejon II:
a) nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej, Wykonawca potwierdzi przejazd zamiatarki za pomocą systemu GPS, (długość ulic do zamiatania 5,510 km)
b) nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz jednoczesne ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego) – zbieranie widocznych śmieci. Wymaga się dla miejsc szczególnie niedostępnych zastosowanie ręcznych odkurzaczy spalinowych. Usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika.
Rejon III:
a) nie rzadziej niż raz w miesiącu mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej, Wykonawca potwierdzi przejazd zamiatarki za pomocą systemu GPS, (długość ulic do zamiatania 30,718 km)
b) nie rzadziej niż raz w miesiącu ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz jednoczesne ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego) – zbieranie widocznych śmieci. Wymaga się dla miejsc szczególnie niedostępnych zastosowanie ręcznych odkurzaczy spalinowych. Usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika.
UWAGA:
Przez mechaniczne zamiatanie za pomocą zamiatarki ulicznej samojezdnej należy rozumieć zamiatanie z wykorzystaniem ulicznej zamiatarki samojezdnej wyposażonej w system zraszania wodą, system szczotek mechanicznych i system odkurzający, wyposażonej w system GPS
2) Utrzymanie czystości chodników w ciągach ulic miejskich
Utrzymanie czystości i porządku chodników, ścieżek rowerowych, parkingów w ciągach dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 2 (powierzchnia chodników 21 158 m2)
Do obowiązków oferenta należy:
a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni chodników poza okresem zwalczania śliskości co najmniej 1 raz w miesiącu,
b) Utrzymanie czystości chodników, usunięcie porostów, trawy, zalegającej ziemi, odsłonięcie obrzeży, krawężników z porostów, trawy i chwastów
c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255845,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291888,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291888,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000005094
7.3.3) Ulica: al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255845,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.