eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona obiektu polegająca na świadczeniu usług w zakresie ochrony osób i mienia



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu polegająca na świadczeniu usług w zakresie ochrony osób i mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Aktywów Państwowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363209612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 36 / Wspólna 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-522

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e-zamowienia@map.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b22ea493-5346-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektu polegająca na świadczeniu usług w zakresie ochrony osób i mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22ea493-5346-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004899/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA.V.260.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2310030,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie ul. Krucza 36/Wspólna 6 oraz na przyległym do niego terenie zewnętrznym. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ. Po zawarciu umowy stanowił on będzie Załącznik nr 2 do umowy.
Niniejsze ogłoszenie dotyczy zamówienia na na usługi społeczne i inne szczególne usługi w związku z art. 359 pkt. 2 ustawy, prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
2. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zapewnił wykonywanie usługi w obiekcie Ministerstwa Aktywów Państwowych w dni robocze przez co najmniej 12 osób (dowódca zmiany, dwóch recepcjonistów, hostessa i 8 pracowników ochrony) i w pozostałe dni co najmniej 5 osób (dowódca zmiany i 4 pracowników ochrony) oraz co najmniej 2 osoby patrolu interwencyjnego – szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu, zakresu i warunków realizacji zostały wyszczególnione w OPZ ( Załącznik nr 2) i projektowanych postanowieniach umowy ( Załącznik nr 6) .
3. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga aby na okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązał się skierować do wykonania zamówienia osoby wykonujące czynności: dowódców zmiany, pracowników ochrony, pracowników recepcji i hostessy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze minimum ½ etatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy.
4. Działając zgodnie z art. 121 ustawy Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę/ wykonawców występujących wspólnie, usług stałej ochrony fizycznej na terenie nieruchomości przy ul. Krucza 36/Wspólna 6.
5. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia tylko w zakresie dojazdu patrolu interwencyjnego.
6. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2715570,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3244924,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2715570,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Safety Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Defender Sp. z o.o. , Impel Facility Services Sp. zo.o., Impel Provider Sp. z o.o., Impel Technical Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364049814

7.3.3) Ulica: Ślężna, 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2715570,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.