Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00008094/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczo naprawczych w zakresie prania wodnego z wykończeniem prania wodnego bez wykończenia, czyszczenia chemicznego drobnej naprawy oraz dezynfekcji obuwia z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 45 49 25
1.5.8.) Numer faksu: 261 452 398
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn.15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczo naprawczych w zakresie prania wodnego z wykończeniem prania wodnego bez wykończenia, czyszczenia chemicznego drobnej naprawy oraz dezynfekcji obuwia z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05204f57-71dc-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01-ZP-01-22-1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253440 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczo naprawczych w zakresie prania wodnego z wykończeniem (pranie z maglowaniem lub prasowaniem), prania wodnego bez wykończenia, czyszczenia chemicznego drobnej naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz dezynfekcji obuwia z podziałem na części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 i 4a do SWZ ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 211200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, (dotyczy części 1 postępowania), o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie ono na zwiększeniu asortymentu do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w ilości podanej w formularzu cenowym, niezależnie od zrealizowanego całkowitego zakresu podstawowego.Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe.
Rozliczenie dodatkowej ilości towaru będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane w „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 42240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty o numerze 4 Zakład Usług Pralniczych JKM, ul. Kopernika 41, 62-041 Puszczykowo
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 18.01.2022 r., zwrócił się do Wykonawcy w oparciu o art. 107 ust. 2 ustawy Pzp do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego o którym mowa w pkt. 7 ppkt.7.1. lit. a SWZ, tj. poświadczenia posiadania AQAP zgodnego z przedmiotem zamówienia tj. usługi pralnicze.
Wykonawca w dniu 20.01.2022 r, poinformował Zamawiającego, że w dniu 03.01.2022 r, złożył wniosek o certyfikację AQAP do Wojskowej Akademii Technicznej im. J. Dąbrowskiego w Warszawie, przy: ul. Gen. S .Kaliskiego.
Wykonawca na dzień składania ofert nie potwierdził , że oferowane usługi spełniają wymaganiom określonym przez Zmawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c , ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający informuje , że oferta nr 3 złożona przez Pralnia „SONIA” Stanisław Pirch, Ul. Mickiewicza 8164-920 Piła przewyższa kwotę zamówienia podstawowego którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pralniczych JKM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831185804
7.3.3) Ulica: Kopernika 41
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-041
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach basenowych spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawę wędlin z mięsa z mięsa czerwonego oraz warzyw z podziałem na części"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(21.2024.)
- Świadczenie usług prania
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Świadczenie usług pralniczych w 2025 r dla DPS w Batowicach
- Usługa serwisu bielizny szpitalnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.