Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00534153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa kompleksu budynków Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” w Szczawnie - Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890314440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 3
1.5.2.) Miejscowość: Sokołowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-351
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa kompleksu budynków Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” w Szczawnie - Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf95b18-928c-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/65/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych, polegających na wykonaniu przebudowy budynku łącznika pomiędzy Pawilonem I a Pawilonem II na podstawie poniższych dokumentów:
a) PB – Przebudowa i rozbudowa kompleksu budynków Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” w Szczawnie-Zdroju przy ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno-Zdrój
(dz. nr 472 i 469, obręb nr 0001 Szczawno Zdrój),
b) PW – Przebudowa i rozbudowa kompleksu budynków Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” w Szczawnie-Zdroju przy ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno-Zdrój
(dz. nr 472 i 469, obręb nr 0001 Szczawno Zdrój),
c) Decyzja Starosty Wałbrzyskiego Nr 728/2014 z dnia 27.10.2014r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę,
d) Decyzja Starosty Wałbrzyskiego nr 206/2023 z dnia 14.06.2023r. zmieniająca decyzję pozwolenia na budowę,
e) Decyzja Nr 1050/2014 z dnia 29.09.2023r. Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków we Wrocławiu,
f) Decyzja nr 435/2020 z dnia 07.04.2020r. Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków we Wrocławiu,
g) Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4152166,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4152166,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany MIAR-BUD Ryszard Miara
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Piotr Dużyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860004711
7.3.3) Ulica: ul. Dubois 46
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MIAR-BUD" RYSZARD MIARA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MIAR-BUD" RYSZARD MIARA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4152166,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2024-10-31INNE PRZETARGI SOKOŁOWSKO
- "Dostawa świeżego pieczywa oraz wyrobów piekarniczych do Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. "
- Świadczenie usług transportu dla Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla Dzieci "ORLIK" ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa - Zdrój
więcej: przetargi SOKOŁOWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.