Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549809/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanych koparek mechanicznych Część I: Dostawa koparko - ładowarki Część II: Dostawa kołowej koparki obrotowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajazd 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8638361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanych koparek mechanicznych Część I: Dostawa koparko - ładowarki Część II: Dostawa kołowej koparki obrotowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd862c3-99ac-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych koparek mechanicznych wraz z osprzętem, z podziałem na części:Część I: Dostawa koparko - ładowarki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia.
4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu n/w dokumentów (sporządzonych w języku polskim):
1) certyfikat zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne),
2) instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim;
3) dokumentacja techniczno-ruchowa urządzeń, zawierająca m.in. katalog/listę części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów (DTR)
6. Całkowity koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
7. ZASADA RÓWNOWAŻNOŚCI – Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje wyroby dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentach zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisany w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” przedmiot zamówienia stanowi minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego (są to wymagania minimalne – dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanych wyrobów). Jeżeli nastąpiło wskazanie przez Zamawiającego jakiejkolwiek nazwy własnej, marki lub nazwy handlowej służy to prawidłowemu określeniu przedmiotu zamówienia, klasy wyrobu, będącego przedmiotem zamówienia i ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może dostarczyć inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich równoważności z produktami podanymi w dokumentacji, w szczególności pod względem:
• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz elementy składowe),
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 403771,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych koparek mechanicznych wraz z osprzętem, z podziałem na części:Część II: Dostawa kołowej koparki obrotowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia.
4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu n/w dokumentów (sporządzonych w języku polskim):
1) certyfikat zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne),
2) instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim;
3) dokumentacja techniczno-ruchowa urządzeń, zawierająca m.in. katalog/listę części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów (DTR)
6. Całkowity koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
7. ZASADA RÓWNOWAŻNOŚCI – Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje wyroby dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentach zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisany w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” przedmiot zamówienia stanowi minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego (są to wymagania minimalne – dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanych wyrobów). Jeżeli nastąpiło wskazanie przez Zamawiającego jakiejkolwiek nazwy własnej, marki lub nazwy handlowej służy to prawidłowemu określeniu przedmiotu zamówienia, klasy wyrobu, będącego przedmiotem zamówienia i ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może dostarczyć inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich równoważności z produktami podanymi w dokumentacji, w szczególności pod względem:
• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz elementy składowe),
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
4.5.5.) Wartość części: 503062,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497166,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780022310
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780022310
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.