eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsosz › REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEJ INFRASTRUKTURY W GMINIE WĄSOSZ, NA OBSZARZE KTÓREJ FUNKCJONOWAŁY ZLIKWIDOWANE PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ROLNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEJ INFRASTRUKTURY W GMINIE WĄSOSZ, NA OBSZARZE KTÓREJ FUNKCJONOWAŁY ZLIKWIDOWANE PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ROLNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 17

1.5.2.) Miejscowość: Wąsosz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-210

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (65) 543 78 50

1.5.8.) Numer faksu: (65) 543 77 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wasosz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasosz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/wasosz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEJ INFRASTRUKTURY W GMINIE WĄSOSZ, NA OBSZARZE KTÓREJ FUNKCJONOWAŁY ZLIKWIDOWANE PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ROLNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a04e360f-7d27-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029474/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rewitalizacja zdegradowanej infrastruktury w gminie Wąsosz, na obszarze której funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Rewitalizacja zdegradowanej infrastruktury w gminie Wąsosz, na obszarze której funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej”.
Zadanie podzielone jest na 2 następujące inwestycje:
1. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wolnostojącego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i techniczną oraz zagospodarowaniem terenu
2. Modernizacja budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. św. Jana Pawła II 31-31B w Wąsoszu
W ramach zadania wykonane zostaną m. in. następujące prace polegające na remoncie elewacji budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II nr 31, 31a, 31b oraz wymianie pokrycia dachowego. Ponadto prace będą polegać na remoncie wnętrza części wspólnych - ciągów komunikacyjnych budynku mieszkalno-usługowego, który obejmuje skucie tynków, nałożenie nowych, ułożenie nowej instalacji elektrycznej z energooszczędnymi oprawami LED, ukrycie przewodów wod.- kan., wyburzenie istniejącego komina dymowego i wymurowane go w tym samym miejscu z cegły klinkierowej, wykonanie obróbek wykończeniowych w mieszkaniach, gdzie usytuowany jest komin, wymianie balustrady, uszkodzonych kamiennych stopni, na stopniach zamontować nakładki antypoślizgowe, demontaż istniejącej wykładziny PVC oraz nałożenie nowej antypoślizgowej min. R9. Na parterze przewiduje się usunięcie płytek oraz ułożenie nowych antypoślizgowych min. R9. Wymianie podlegają także drzwi wejściowe wewnętrzne oraz zewnętrze a także stolarka okienna opisana w części architektoniczno- budowlanej. Malowanie ścian za pomocą farb satynowych odpornych na zabrudzenia i szorowania, a także wykonanie lamperii z farb natryskowych.
W ramach zadania zostaną wykonane ponadto prace polegające na budowie budynku wolnostojącego pełniącego funkcję świetlicy wiejskiej. Prace będą polegać na budowie budynku parterowego w którym wydzielono pomieszczenia: sale mogąca pomieścić ok. 40 osób, pomieszczenie kuchenne, pomieszczenie techniczno-gospodarcze oraz WC z przedsionkiem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru dotyczący przedmiotowych zadań został określony w załącznikach do SWZ:
• Projektach,
• Przedmiarach robót,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45314310-7 - Układanie kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1509601,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1594014,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1509601,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIL BUD Hubert Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211698667

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 8

7.3.4) Miejscowość: Kobylin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1703302,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.