Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 769 49 20
1.5.8.) Numer faksu: + 48 29 769 49 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f3f1e90-be78-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonywanie usług, o których mowa wyżej, postanowiono udzielić w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. Ustawa Prawo Zamówień Publicznych art. 214 ust. 1 enumeratywnie wylicza okoliczności, w których Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki. Jedną z przesłanek jest możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie, o którym mowa powyżej polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług, zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.252.II.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 408180,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce będących w utrzymaniu:CZĘŚĆ I: Obwodu Drogowo – Mostowego w Ostrołęce polegających na:
- utrzymanie przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami,
- zmniejszenie śliskości dróg powiatowych poprzez posypywanie środkami chemicznymi i
materiałami uszorstniającymi zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Łączna długość dróg do utrzymania wynosi - 272,764 km
Materiały do ZUD:
- mieszanina piasku z solą (30%) - 100 t,
- piasek - 30 t,
- NaCi (sól) - 20 t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 106475,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kadzidle będących w utrzymaniu:CZĘŚĆ II: Obwodu Drogowo – Mostowego w Kadzidle polegających na:
- utrzymanie przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami,
- zmniejszenie śliskości dróg powiatowych poprzez posypywanie środkami chemicznymi i
materiałami uszorstniającymi zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Łączna długość dróg do utrzymania wynosi - 326,694 km
Materiały do ZUD:
- mieszanina piasku z solą (30%) - 178 t
- piasek - 30 t
- NaCl (sól) - 20 t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 179555,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Myszyniec będących w utrzymaniu:CZĘŚĆ III: Obwodu Drogowo – Mostowego w Myszyńcu polegających na:
- utrzymanie przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami,
- zmniejszenie śliskości dróg powiatowych poprzez posypywanie środkami chemicznymi i
materiałami uszorstniającymi zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Łączna długość dróg do utrzymania wynosi - 231,837 km
Materiały do ZUD:
-mieszanina piasku z solą (30%) - 165 t
- piasek - 30 t
- NaCI (sól) - 20 t
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 146286,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114993,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114993,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114993,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS DROG Szlachetka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582369651
7.3.4) Miejscowość: Dylewo 48
7.3.5) Kod pocztowy: 07-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114993,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179555,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179555,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179555,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans DROG Szlachetka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582369651
7.3.4) Miejscowość: Dylewo 48
7.3.5) Kod pocztowy: 07-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179555,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146286,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146286,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146286,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZROMID Czesław Kozon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580002952
7.3.3) Ulica: Stefanowicza 100
7.3.4) Miejscowość: Myszyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 07-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146286,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Wynajem 1 pojazdu ciężarowego - śmieciarki na okres 9 miesięcy z opcją wykupu
- Przebudowa ulicy Wiejskiej w Ostrołęce wraz z oświetleniem ulicznym - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Wiejskiej"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.