eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › "" Zakup wyposażenia w ramach zadania: "Modernizacja pomieszczeń oraz zakup wyposażenia do Sali konferencyjno- widowiskowej w Radziejowskim Domu Kultury""



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072815 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„” Zakup wyposażenia w ramach zadania: „Modernizacja pomieszczeń oraz zakup wyposażenia do Sali konferencyjno- widowiskowej w Radziejowskim Domu Kultury””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Radziejowski Dom Kultury w Radziejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Objezdna 40

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542853439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziejowskidomkultury@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziejowskidomkultury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radziejowskidomkultury.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„” Zakup wyposażenia w ramach zadania: „Modernizacja pomieszczeń oraz zakup wyposażenia do Sali konferencyjno- widowiskowej w Radziejowskim Domu Kultury””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25fe2cf3-a8ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013614/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia w ramach zadania: "Modernizacja ponieszczeń oraz zakup wyposażenia do Sali konferencyjno - widowiskowej w Radziejowskim Domu Kultury "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany ze środków UE w ramach środków Lokalnej Strategii Rozwoju kierowanej przez społeczność dla obszaru Powiatu radziejowskiego na lata 2016-2023.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043096/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RDK.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173754,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali widowiskowo - Konferencyjnej Radziejowskiego Domu Kultury, a w szczególności:
- foteli koloru czerwonego (odcień koloru do uzgodnienia z Zamawiającym). Każdy fotel powinien być ponumerowany haftem komputerowym koloru czarnego z przodu na oparciu. Numer rzędu haftowany komputerowo kolorem czarnym powinien być umieszczony na skrajnych fotelach. Numerację należy rozpocząć począwszy od sceny i numerując kolejno do końca sali w kierunku ściany.
- kurtyn, kulis i lambrekinów,
- trawersów,
- reflektorów z uchwytami,
- ekranu do projekcji przedniej, elektrycznego, chowanego w kasecie,
- Zamawiający dokona zakupu projektora a Wykonawca zobowiązany będzie do jego montażu.
2. Zamawiający informuje, że kurtyny, lambrekiny, kulisy i inne akcesoria niezbędne do montażu mają być w kolorze granatowym (odcień koloru do uzgodnienia z Zamawiającym). Zamontowane kurtyny po rozłożeniu muszą uzyskać wizualny efekt marszczenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 7 – Dokumentacja projektowa- pkt 7 Projektu branży budowlanej „Wyposażenie Sali widowiskowo- konferencyjnej”, Załącznik nr 8 – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 9- Przedmiar robót, Załącznik nr 10 – Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia). Załączony przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229948,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298285,89

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229948,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLOND''S PROMOTION WOJCIECH BLOND

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241110187

7.3.3) Ulica: Rafaela 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229948,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.