Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053839/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00062777/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00071871/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00148773/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00229277/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00147547/01 - Wynik z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072830 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziźnie przeznaczonych na Klub Seniora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118589
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.4.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 56 686 54 00
1.4.8.) Numer faksu: 56 683 52 76
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@golub-dobrzyn.ug.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072830
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00053839/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
40
Po zmianie:
50
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W § 11 projektu umowy (załącznik nr 8 do SWZ) po punkcie 2 dodano punkt 3 o treści "Łączna wysokość kar umownych dla każdej ze stron nie może przekroczyć 20% wartości netto zamówienia."
Ponadto wprowadzono nieistotne zmiany kosmetyczne polegające na konkretyzacji niektórych zapisów projektu umowy.
Treść SWZ i jej pozostałe załączniki pozostają bez zmian.
Po zmianie:
W § 11 projektu umowy (załącznik nr 8 do SWZ) po punkcie 2 dodano punkt 3 o treści "Łączna wysokość kar umownych dla każdej ze stron nie może przekroczyć 20% wartości netto zamówienia."
Ponadto wprowadzono nieistotne zmiany kosmetyczne polegające na konkretyzacji niektórych zapisów projektu umowy.
W projekcie umowy zmieniono czas realizacji zadania na 50 dni od podpisania umowy.
Treść SWZ i jej pozostałe załączniki pozostają bez zmian.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu skła-dania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.07.2021 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank: Bank PKO BP
Nr rachunku: 47 1020 5024 0000 1602 0010 1600
Tytuł przelewu: wadium w przetargu „Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziźnie przeznaczonych na Klub Seniora”
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiają-cego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaran-ta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub po-ręczeniu musi być Gmina Golub-Dobrzyń,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
kwotę gwarancji/poręczenia,
termin ważności gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 usta-wy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wnio-sek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zama-wiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXX.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu skła-dania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 09.07.2021 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank: Bank PKO BP
Nr rachunku: 47 1020 5024 0000 1602 0010 1600
Tytuł przelewu: wadium w przetargu „Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziźnie przeznaczonych na Klub Seniora”
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiają-cego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaran-ta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub po-ręczeniu musi być Gmina Golub-Dobrzyń,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
kwotę gwarancji/poręczenia,
termin ważności gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 usta-wy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wnio-sek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zama-wiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXX.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-06-07 12:00
Po zmianie:
2021-06-10 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-06-07 12:30
Po zmianie:
2021-06-10 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-07-09
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.