Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413773/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2023/BZP 00130062/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a43c7b-55e7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413773/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-412/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 22560,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 81420,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem apteczek i zestawów medycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, w podziale na 9 zadań:1.1. Zadanie nr 1 - ZESTAW NR 2 – APTECZKA LAB. - WARSZT. WKŁAD;
1.2. Zadanie nr 2 - ZESTAW NR 3 – APTECZKA SAMOCHODOWA;
1.3. Zadanie nr 3 - ZESTAW NR 4 – APTECZKA MOTOCYKLOWA Z TORBĄ TRANSPORTOWĄ;
1.4. Zadanie nr 4 - ZESTAW NR 5 – APTECZKA R0 (WKŁAD);
1.5. Zadanie nr 5 - APTECZKA R0 – TORBA TRANSPORTOWA;
1.6. Zadanie nr 6 - ZESTAW NR 7 – ZESTAW OSOBISTY;
1.7. Zadanie nr 7 - ZESTAW NR 8 – APTECZKA NA OPARZENIA;
1.8. Zadanie nr 8 - ZESTAW NR 9 – APTECZKA OSOBISTA POLICJANTA PODODDZIAŁU
KONTRTERRORYSTYCZNEGO POLICJI ORAZ KOMÓRKI REALIZACYJNEJ CENTRALNEGO BIURA ŚLEDCZEGO POLICJI;
1.9. Zadanie nr 9 - ZESTAW NR 12 – APTECZKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI/SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI + TORBA TRANSPORTOWA.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Zarządzeniem Nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 czerwca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
c) załącznik nr 3 – formularz cenowy;
d) załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
e) załącznik nr 5 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
g) załącznik nr 7 do SWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
h) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33141623-3 – zestawy pierwszej pomocy
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I wyprodukowany w 2021r. i/lub 2022r i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby środki opatrunkowe i odkażające, opatrunki indywidualne wodoszczelne Typ „W” Duży-nowy wzór miały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.1 Zamawiający wymaga aby torby transportowe posiadały gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru).
6.2 Zamawiający wymaga aby gwarancja sprzętu medycznego w zestawach była zgodna z gwarancją producenta.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2505,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4064,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2505,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boxmet Medical Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2505,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czarmed Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2158,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2279,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2158,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882-203-82-05
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2158,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64815,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64815,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 233 15 91
7.3.4) Miejscowość: 020 Bedoń Przykościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64815,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16137,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16137,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 233 15 91
7.3.4) Miejscowość: 020 Bedoń Przykościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16137,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22507,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37359,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22507,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882-203-82-05
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22507,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9064,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10049,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9064,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 233 15 91
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9064,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14086,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14086,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14086,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882-203-82-05
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14086,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na dwie kancelarie leśnictw i przebudowa budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na dwie kancelarie leśnictw.
- Dostawa samochodu ciężarowego o dmc do 3,5 t na rzecz Aresztu Śledczego w Katowicach
- Leki onkologiczne, leki, wyroby medyczne i żywność specjalnego przeznaczenia - 17 Pakietów
- Prace remontowe elewacji, loggi, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- "Remont wieży spadochronowej w Parku Kościuszki w Katowicach (ETAP 1)"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.