eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKonserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromech., instalacji pożar., oddymiania i sygnalizacji SAP oraz urządzeń elektromech. do sterowania dostępem do obiektów w kompleksach wojsk. 15WOG Szczecin



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromech., instalacji pożar., oddymiania i sygnalizacji SAP oraz urządzeń elektromech. do sterowania dostępem do obiektów w kompleksach wojsk. 15WOG Szczecin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromech., instalacji pożar., oddymiania i sygnalizacji SAP oraz urządzeń elektromech. do sterowania dostępem do obiektów w kompleksach wojsk. 15WOG Szczecin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba78756-832c-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042796/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15-ZP-02-22/20

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
Część 1 pn. Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń UTB tj. dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych żurawi, wciągów elektrycznych do obiektów w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin w załącznikach nr 2A, 3A i 4A do SWZ, Formularz cenowy (załącznik nr 2A), Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 3A), Wykaz urządzeń (załącznik nr 4A) .Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz umowie, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
Część 2 pn. Konserwacja i naprawa awaryjna instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji „SAP” zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin w załącznikach nr 2B, 3B i 4B do SWZ, Formularz cenowy (załącznik nr 2B), Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 3B), Wykaz systemów SAP (załącznik nr 4B).Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz umowie, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
Część 3 pn. Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów tj. bram, szlabanów, kolczatek, furtek w załącznikach nr 2C, 3C i 4C do SWZ, Formularz cenowy (załącznik nr 2C), Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 3C), Wykaz systemów bramy i szlabany (załącznik nr 4C).Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz umowie, stanowiącej załącznik nr 5C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu dla części 3 wpłynęła jedna oferta nr 42 złożona przez Wykonawcę – Open System Piotr Ciupa, ul. Armii Polskiej 2C lok. 11, 74-320 Barlinek, która została odrzucona przez Zamawiającego w zakresie 3 części. Brak prawidłowej oferty w postępowaniu, skutkuje tym, iż postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wobec braku innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia część 3 postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.