eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › "Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla obszaru miasta Brzeziny"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072852 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla obszaru miasta Brzeziny"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16

1.4.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.7.) Numer telefonu: 46 874 11 11

1.4.8.) Numer faksu: 46 874 11 11

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072852

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00065758/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
160

Po zmianie:
160

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) wykazu potwierdzającego wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na założeniu lub modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej tj. baz danych GESUT i BDOT500, o wartości co najmniej 50.000,00 zł (załącznik nr 4 do SWZ). Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki geodezyjnej i prawidłowo ukończone.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami wraz z informacją ,że Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcje Kierownika prac z uprawnieniami zawodowymi w zakresie określonym w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2052) tj. geodezyjne pomiary podstawowe oraz z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pracy geodezyjnej, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia geodezyjne do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ.)
3) polisy potwierdzającej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000.00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).

Po zmianie:
1) wykazu potwierdzającego wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na założeniu lub modernizacji baz danych GESUT i BDOT500 , o wartości co najmniej 50.000,00 zł (załącznik nr 4 do SWZ). Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki geodezyjnej i prawidłowo ukończone.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami wraz z informacją ,że Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcje Kierownika prac z uprawnieniami zawodowymi w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2052) tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwestycyjne oraz z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pracy geodezyjnej, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia geodezyjne do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ.)
3) polisy potwierdzającej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000.00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w ust. 4 określając zakres i warunki tych zmian.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem
nieważności.
Zamawiający nie może wprowadzić istotnej zmiany umowy, o której mowa w art. 454 ustawy Pzp.
4. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach:
Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
w następujących okolicznościach:

1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku:
a) wstrzymania prac lub przerwy w realizacji prac powstałej z przyczyn
zależnych od Zamawiającego,
b) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej).
c) konieczności wprowadzenia innych zmian do przedmiotu umowy, jeżeli
z obiektywnych okoliczności nie można było ich przewidzieć na etapie przed zawarciem umowy,
d) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny
do zakończenia ich wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku gdy nie były one następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca.

2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna
jest w przypadku:
a) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany zakresu rzeczowego,
b) konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika
z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: zmiany zakresu rzeczowego o którym mowa w pkt. 2, w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu, w przypadku zwiększenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zwiększeniu. Wysokość wynagrodzenia w zakresie rozszerzonych prac zostanie ustalona proporcjonalnie do zwiększonego zakresu prac i ceny oferty.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy
o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca (szczegóły w rozdziale XXI SWZ).

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w ust. 4 określając zakres i warunki tych zmian.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Zamawiający nie może wprowadzić istotnej zmiany umowy, o której mowa w art. 454 ustawy Pzp.
4. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach:
Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
w następujących okolicznościach:

1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku:
a) wstrzymania prac lub przerwy w realizacji prac powstałej z przyczyn
zależnych od Zamawiającego,
b) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej).
c) konieczności wprowadzenia innych zmian do przedmiotu umowy, jeżeli
z obiektywnych okoliczności nie można było ich przewidzieć na etapie przed zawarciem umowy,
d) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny
do zakończenia ich wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku gdy nie były one następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca.

2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna
jest w przypadku:
a) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany zakresu rzeczowego,
b) konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika
z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: zmiany zakresu rzeczowego o którym mowa w pkt. 2, w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu, w przypadku zwiększenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zwiększeniu. Wysokość wynagrodzenia w zakresie rozszerzonych prac zostanie ustalona proporcjonalnie do zwiększonego zakresu prac i ceny oferty. Minimalna wartość wynagrodzenia wyniesie co najmniej 85 % wartości wynagrodzenia brutto podanego w ofercie Wykonawcy
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy
o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca (szczegóły w rozdziale XXI SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-06-07 12:00

Po zmianie:
2021-06-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-06-07 12:30

Po zmianie:
2021-06-09 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-07-06

Po zmianie:
2021-07-08

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.