Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00564638/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja i adaptacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Mochle – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrotecka
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja i adaptacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Mochle – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeae82be-99ad-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.98.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Renowacja i adaptacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Mochle – etap I”
1) Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest remont elewacji i schodów zewnętrznych zabytkowego budynku wraz z kompleksowym zagospodarowaniem części parku na funkcję rekreacyjną. Inwestycja obejmuje budynek dworu z przełomu XIX i XX w., o funkcji mieszkalno – usługowej z kondygnacją piwniczną (pom. techniczne oraz magazynowe). Nie ulega zmianie przeznaczenie program użytkowy obiektu. Wnętrzne budynku poza zakresem opracowania.
2) Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) rozbiórka oraz odtworzenie murów oporowych pod wieżyczką, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian zewnętrznych,
b) naprawa zabytkowych schodów na elewacji frontowej,
c) wykonanie nowych biegów schodów zewnętrznych na parter i do piwnicy,
d) naprawa tynków i dekoracji sztukatorskich,
e) renowacja konserwatorska stolarki okiennej i drzwiowej,
f) wymiana stolarki nie będącej substancją zabytkową,
g) wykonanie nowych powłok malarskich,
h) wymiana rur spustowych wraz z czyszczakami,
i) wymiana opaski wokół budynku,
j) remont instalacji elektrycznej na elewacji oraz wymiana przewodu odprowadzającego i uziemiającego instalacji odgromowej, montaż instalacji przyzywowej dla osób niepełnosprawnych,
k) zagospodarowanie części terenu parku w tym ciągi piesze, pieszo – jezdne, oświetlenie zewnętrzne parku, wiatę śmietnikową, wiatę rekreacyjną, remont przepustu wraz z nową balustradą, mała architekturą (ławki i kosze na śmieci),
l) planuje się wymianę przyłącza wodociągowego na odcinku od sieci wodociągowej do budynku wraz z wymianą hydrantu naziemnego zgodnie z uzgodnieniem z gestorem sieci wodociągowej,
m) w celu uporządkowania części terenu i przywrócenia właściwej estetyki parku w ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy przeprowadzić także wycinkę samosiejek,
Uwaga:
Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie (dzienny dom pobytu seniora oraz mieszkania komunalne), w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić dostęp do obiektu dla osób zainteresowanych oraz wykonywać prace budowlane bez nadmiernej uciążliwości dla użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1477971,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2637120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1477971,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ślusarczyk Magdalena PPHU SUPERBAU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741640014
7.3.3) Ulica: Częstochowska 25
7.3.4) Miejscowość: Lipie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-165
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLUSARCZYK MAGDALENA PPHU SUPERBAU
jakie przetargi wygrała firma
ŚLUSARCZYK MAGDALENA PPHU SUPERBAU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1477971,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.