eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚWIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ POWIATU OPOLSKIEGO W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA MIENIA, POJAZDÓW, NNW KASJERÓW ORAZ DRONA NA OKRES 36 MIESIĘCY



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ POWIATU OPOLSKIEGO W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA MIENIA, POJAZDÓW, NNW KASJERÓW ORAZ DRONA NA OKRES 36 MIESIĘCY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 54 15 101

1.5.8.) Numer faksu: 77 54 15 103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatopolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b645aae-aa1a-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ POWIATU OPOLSKIEGO W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA MIENIA, POJAZDÓW, NNW KASJERÓW ORAZ DRONA NA OKRES 36 MIESIĘCY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b645aae-aa1a-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003374/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej powiatu opolskiego w zakresie ubezpieczenia OC, mienia, pojazdów, NNW kasjerów oraz drona na okres 36 m-cy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274632,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia, pojazdów, NNW kasjerów Powiatu Opolskiego oraz ubezpieczenie drona w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.02.2024 r. w podziale na następujące części:
1 część obejmuje:
Zadanie A – Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej
Zadanie B – Ubezpieczenia mienia w tym:
a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu ubezpieczenie szyb od stłuczenia i zarysowania
b) Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich
c) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku, dewastacji oraz szyb od stłuczenia
d) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - KARTA RYZYKA stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 192000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia, pojazdów, NNW kasjerów Powiatu Opolskiego oraz ubezpieczenie drona w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.02.2024 r.
2 część obejmuje :
Zadanie C – Ubezpieczenie pojazdów w tym:
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych Ubezpieczenie AutoCasco pojazdów
b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
c) Ubezpieczenie ASSISTANCE pojazdów
d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kasjerów Powiatu Opolskiego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - KARTA RYZYKA stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 65600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia, pojazdów, NNW kasjerów Powiatu Opolskiego oraz ubezpieczenie drona w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.02.2024 r
3 część obejmuje:
Zadanie D – Ubezpieczenie drona (bezzałogowego statku powietrznego) w tym:
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pilotów
b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej operatora
c) Ubezpieczenie AreoCasco

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - KARTA RYZYKA stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514140-9 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 18500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.01.2024 r. do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.01.2024 r. do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.01.2024 r. do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.