Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00013241/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łomżyńska 33
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-863
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 325 27 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nfz.gov.pl/kujawsko-pomorski/zamowieniapubliczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d143203-72be-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.261.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 347283,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów biurowych. Wykonawca powinien zaoferować cały przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Szacunkowa wielkość zamówienia poszczególnych materiałów została wyliczona na okres trwania umowy (24 miesiące) – nie jest zobowiązująca dla Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać co najmniej 80 % kwoty o której mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy. Tym samym nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. W przypadku przekroczenia podanych ilości Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe z zachowaniem cen z oferty, na zasadach obowiązującej umowy, bez dodatkowych opłat.
Realizacja umowy poniżej szacowanych ilości przez Zamawiającego nie tworzy po stronie Wykonawcy prawa do rekompensaty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421888,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421888,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421888,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU UNITED Sebastian Neuman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791405802
7.3.3) Ulica: ul. Kusocińskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - UNITED Sebastian Neuman
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - UNITED Sebastian Neuman
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427159,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Po usunięciu awarii Zamawiający opublikował aktualizację planu na 2022 nr 2021/BZP 00183378/02/P poz. 1.2.6 w dniu 17.01.2022r.
Umowę zawarto na kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia rozliczaną po cenach jednostkowych z oferty.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku pedagogika resocjalizacja studia II stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.