Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026251/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00043741/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzenie budynku (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzenie budynku (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-046653d9-791d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025342/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzenie budynku Zespołu Szkół do ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026251/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3010230,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane:
Zakres A: Przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres B: Doprowadzenie budynku Zespołu Szkół w Marcinkowicach do zgodności z przepisami ppoż.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych mających na celu:
a) przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych
(Zakres A) obejmuje w szczególności:
• roboty rozbiórkowe,
• roboty remontowo – budowlane oraz wykończeniowe,
• wykonanie wentylacji mechanicznej,
• wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
• wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan.,
• dostawę i montaż wyposażenia,
• budowę platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych;
b) doprowadzenie budynku Zespołu Szkół w Marcinkowicach do zgodności z przepisami ppoż. (Zakres B) obejmuje w szczególności:
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
• wstawienie drzwi i ścian oddzielenia przeciwpożarowego,
• demontaż istniejących drzwi,
• poszerzenie otworów okiennych i drzwiowych,
• zabezpieczenie odcinka ściany do wymaganej klasy odporności ppoż.,
• montaż w istniejącej konstrukcji drewnianej dachu klap oddymiających,
• montaż okna napowietrzającego z siłownikiem,
• montaż czujek dymu,
• zabezpieczenie drewnianej konstrukcji holu do granic trudnozapalności,
• zabezpieczenie odcinka ściany (4 m x 3,9 m) materiałami niepalnymi,
• przebudowę istniejącej drogi wewnętrznej do parametrów drogi pożarowej,
• budowę schodów zewnętrznych,
• wykonanie instalacji sterowania oddymianiem klatek schodowych,
• wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego,
• montaż układu ochrony od porażeń.
2. Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek oraz teren Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie (działka ewid. nr 161/21, m. Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec). Budynek szkoły, w którym oraz w sąsiedztwie którego prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem czynnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenu wokół budynku (chodniki, parking itd.) nie objętego procesem inwestycyjnym. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych mających na celu:
a) przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych (Zakres A) został określony za pomocą „dokumentacji technicznej (Zakres A)” /zwanej również „dokumentacją projektową (Zakres A)”/, opracowaną przez Pracownię Projektową „MP”, stanowiącą załącznik nr 1a do SWZ, tj. za pomocą:
• projektu wykonawczego w branży architektoniczno - budowlanej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego w branży konstrukcyjnej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego w branży elektrycznej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego w branży sanitarnej wraz z częścią rysunkową,
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
• bioz.
Dodatkowo załącznik nr 1a do SWZ zawiera:
i. decyzję nr 1059/2021 z dnia 11.06.2021 r. Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę,
ii. ekspertyzę techniczną zabezpieczenia przeciwpożarowego,
iii. ekspertyzę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego (do celów projektowych),
iv. analizę obszaru oddziaływania,
v. przedmiary robót, które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania przebudowy sanitariatu w parterowej części budynku (pomieszczenie nr 0.08a – rys. nr 3). Tak więc wszystkie zapisy dotyczące ww. robót nieobjętych zamówieniem (pomieszczenie nr 0.08a – rys. nr 3) nie są wiążące dla wykonawcy.
b) doprowadzenie budynku Zespołu Szkół w Marcinkowicach do zgodności z przepisami ppoż. (Zakres B) został określony za pomocą „dokumentacji technicznej (Zakres B)” /zwanej również „dokumentacją projektową (Zakres B)”/, opracowaną przez ARP MANECKI Sp. z o.o. Sp. k., stanowiącą załącznik nr 1b do SWZ, tj. za pomocą:
• projektu wykonawczego w branży architektonicznej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego w branży elektrycznej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego zagospodarowania terenu wraz z częścią rysunkową,
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
• informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia (bioz).
Dodatkowo załącznik nr 1b do SWZ zawiera:
i. decyzję nr 1796/2020 z dnia 15.09.2020 r. Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę,
ii. pozwolenie nr 54/2020 z dnia 24.02.2020 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w obszarze wpisanym do rejestru zabytków,
iii. informację o obszarze oddziaływania,
iv. przedmiar robót, który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.
UWAGA: Zgodnie z rys. nr A-14 zmianie ulega sposób zabezpieczenia konstrukcji dachu sali sportowej do wymaganej klasy odporności ppoż. opisany w rozdz. 9 pkt 7 projektu wykonawczego „Architektura”. Zmiana ta uwzględniona została również w przedmiarze robót. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
UWAGA: Dokumentacja projektowa (Zakres A) wskazana powyżej w pkt 3 lit. a) poszerza dokumentację projektową (Zakres B) wymienioną w pkt 3 lit. b) o dodatkową funkcję użytkową budynku, tj. funkcję zamieszkania zbiorowego (internatu). Dokumentacja ta wprowadza również dodatkowe rozwiązania dotyczące likwidacji barier architektonicznych. Ww. dokumentacje projektowe należy traktować łącznie.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma
na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej od wszelkich ryzyk związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena całkowita brutto podana
w ofercie wykonawcy, natomiast okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia. W polisie jako ubezpieczonych należy wskazać zarówno zamawiającego, jak i wykonawcę oraz podwykonawców (o ile dotyczy). W ubezpieczeniu ryzyk nie może być ograniczeń odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody wyrządzone wskutek działania żywiołów, np. pożar. Przed zawarciem polisy wykonawca ma obowiązek uzgodnienia jej treści i zakresu z zamawiającym. Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ww. ubezpieczenie. Niedopełnienie tego obowiązku upoważni zamawiającego do zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt wykonawcy bądź odstąpienia od realizacji umowy z winy wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W sytuacji przedłużenia się okresu realizacji umowy, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownej polisy (bądź aneksu do polisy) co najmniej na przedłużony okres realizacji umowy. Jeżeli wykonawca odmówi odnowienia polisy, to zamawiający może w stosownym zakresie zawrzeć na koszt wykonawcy umowę ubezpieczeniową lub przedłużyć dotychczasową polisę bądź też odstąpić od realizacji umowy z winy wykonawcy i obciążyć wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Tak więc, wykonawca składający ofertę nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i/lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. Jednakże Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia po wcześniejszym zgłoszeniu tego zamiaru nie później niż na 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3544200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3615000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3544200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Michalik - ”KAZBUD”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120507341
7.3.4) Miejscowość: Cieniawa 228
7.3.5) Kod pocztowy: 33-333
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Michalik - "KAZBUD "
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Michalik - "KAZBUD "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3544200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.