eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekPrzebudowa budynku dworca PKP w Chełmku wraz z budową parkingów w systemie PARKUJ i JEDŹ



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku dworca PKP w Chełmku wraz z budową parkingów
w systemie PARKUJ i JEDŹ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844-90-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umchelmek,m,401609,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku dworca PKP w Chełmku wraz z budową parkingów
w systemie PARKUJ i JEDŹ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e73fdf19-6e04-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005021/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku dworca PKP w Chełmku wraz z budową parkingów w systemie PARKUJ i JEDŹ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. Działanie 7.2 Transport Kolejowy Poddziałanie 7.2.4. Infrastruktura dla obsługi podróżnych – spr.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006682/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1903439,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewidziany zakres prac związanych z realizacją zadania ma na celu przystosowanie budynku do obsługi ruchu pasażerskiego z uwzględnieniem współczesnych wymogów użytkowych (w tym zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych) z zachowaniem budynku i dostosowaniem jego standardu technicznego do aktualnych wymagań.
Zakres dokończenia realizacji zadania przebudowy budynku dworca obejmuje między innymi:
• przebudowa budynku w zakresie elementów konstrukcyjnych, izolacji, posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej, termoizolacji, instalacji (m.in. elektroenergetycznej, c.o., gazowej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, alarmu, monitoringu wizyjnego, teletechnicznej), budowa platformy dla osób niepełnosprawnych, wykończenia i wyposażenia pomieszczeń,
• budowa dróg dojazdowych, nawierzchni stanowisk postojowych i dojść pieszych,
• modernizacja muru oporowego pomiędzy budynkiem stacji a niżej położonym peronem,
• budowa wiaty wraz ze stanowiskami do przechowywania rowerów,
• budowa instalacji zewnętrznych (m.in. oświetlenia terenu, odwodnienia, kanalizacji sanitarnej, w tym szczelnego zbiornika ścieków sanitarnych, itp.),
• rozbiórka schodów terenowych i budowa nowych schodów terenowych wraz z murem oporowym,
• przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 780 oraz opracowanie i wdrożenie projektu docelowej organizacji ruchu w zakresie zjazdu wraz z jego zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem,
• wykonanie nasadzeń zastępczych oraz krzewów ozdobnych,
• budowa elementów małej architektury,
• budowa wiaty śmietnikowej,
• przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu.

Przedmiot zamówienia został częściowo wykonany w zakresie prac rozbiórkowych, wycinki drzew i krzewów, zostały rozpoczęte prace związane z przebudową budynku, budową odwodnienia i przyłączy uzbrojenia terenu w ramach umowy nr IN.272.1.1.2020 pn „Przebudowa budynku dworca PKP w Chełmku wraz z budową parkingów w systemie PARKUJ i JEDŹ”. Wykonawca będzie miał za zadanie dokończenie prac na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej opracowanej w ramach realizacji pierwotnej umowy w systemie projektuj–buduj, programu funkcjonalno-użytkowego, inwentaryzacji wykonanych robót, opisu przedmiotu zamówienia.


Jeśli w dokumentach niniejszego zamówienia przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to Zamawiający zaznacza, iż w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności dla oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. spoczywa na wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność poprzez podanie nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, kolorystycznych itp. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownych opisów technicznych i funkcjonalnych lub technologicznych (np. kart produktowych, kart charakterystyki, kart materiałowych, prospektów, katalogów, folderów, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo innych dokumentów lub oświadczeń) pozwalających na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z swz. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. jest odpowiednio spełnienie wszystkich obowiązujących norm lub posiadanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych, estetycznych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji zamówienia. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów, systemów i technologii itp. wykonawca przed ich zastosowaniem (ich wbudowaniem) winien przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność i uzyskać akceptację Zamawiającego oraz projektanta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3244740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4733040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3244740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH SIÓDEMKA Łukasz Rundzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 628-191-43-43

7.3.3) Ulica: ul. Nadwiślańska 45

7.3.4) Miejscowość: Gromiec

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3244740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.