eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073148 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://wup.lodz.ibip.pl/public/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93ffc2c-7db1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000221/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi szkoleniowe w zakresie zagadnień ustrojowych WE, projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014239/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/21-USL/02

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153540 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część I zamówienia: jedno szkolenie „Realizacja projektów”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia, obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część II zamówienia: dwa szkolenia „Księgowość w projektach EFS”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część III zamówienia: dwa szkolenia „Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych”.
Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych).
Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej,
w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część IV zamówienia: jedno szkolenie „Zamykanie projektów finansowanych z EFS (aspekty finansowe) dla pracowników instytucji zaangażowanych we wdrażanie projektów EFS”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część V zamówienia: jedno szkolenie „Zasada konkurencyjności i Baza konkurencyjności w projektach unijnych”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część VI zamówienia: dwa warsztaty, podczas których omawiane byłyby praktyczne problemy z zakresu przygotowania wniosków o dofinansowanie oraz realizacji projektów. Warsztaty miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 10-15 osobowych. Warsztaty powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych).
Warsztaty powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej,
w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja warsztatu obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3040,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363383563

7.3.3) Ulica: Józefa Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6080,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241547111

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10260,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363383563

7.3.3) Ulica: Józefa Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3040,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241547111

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5130,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333,33

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363383563

7.3.3) Ulica: Jozefa Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333,33

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MRM Witold Jarzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142548529

7.3.3) Ulica: Jugosłowiańska 15B lok. 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-984

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5070,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie 7 miesięcy od dnia następującego po dniu podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.

W postępowaniu wpłynęła także oferta Wykonawcy "JAWA" CONSULTING DORADZTWO INWESTYCYJNE JOANNA WALERIAŃCZYK, Legionów 12, lok. 1, 62-510 Konin, jednak Zamawiający nie był w stanie jej odszyfrować, mimo kilku prób rezultat deszyfrowania za pomocą miniPortalu UZP był taki sam – komunikat: „Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP”. Zaistniała sytuacja została zgłoszona przez Zamawiającego do administratorów systemów teleinformatycznych tj. ePUAP oraz miniPortalu. Oferty nie udało się odszyfrować z powodu posłużenia się przez Wykonawcę niewłaściwym identyfikatorem (Id) postępowania. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie zawiera definicji oferty, jednak zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (art. 66 kc) pod tym pojęciem należy rozumieć oświadczenie woli. W sytuacji, gdy Zamawiający nie ma możliwości zapoznania z oświadczeniem woli Wykonawcy należy uznać iż nie doszło do złożenia oferty.
2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.