Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047319/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073178 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt techniczny przebudowy budynku przy ul. Lwowskiej 7 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na centrum nadzoru systemu monitoringu miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 873 18 11
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 873 18 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, dodatkowo: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,m,341942,2021.html.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt techniczny przebudowy budynku przy ul. Lwowskiej 7 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na centrum nadzoru systemu monitoringu miejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b25c42-ae39-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001773/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Projekt techniczny przebudowy budynku przy ul. Lwowskiej 7 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na centrum nadzoru systemu monitoringu miejskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047319/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt techniczny przebudowy budynku przy ul. Lwowskiej 7
w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na centrum nadzoru systemu monitoringu miejskiego w ramach zadania pn. „Wykonanie systemu monitoringu miejskiego wraz ze stworzeniem centrum nadzoru”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania m.in.:
a) kompletny projekt budowlany i wykonawczy wraz z przebudową instalacji (c.o., wod-kan., elektryczną, telekomunikacyjną, teletechniczną, komputerową, sieciową i niskoprądową (alarmy, wideo-domofon, kontroler dostępów, kamery, rtv), wentylacji i klimatyzacji
z dostosowaniem budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sporządzony według zasad koncepcji projektowania uniwersalnego oraz przepisów p.poż. i higieniczno-sanitarnych;
b) inwentaryzację architektoniczną części budynku objętej opracowaniem;
c) projekt koncepcyjny przebudowy, modernizacji i adaptacji budynku na potrzeby utworzenia centrum nadzoru systemu monitoringu miejskiego;
d) projekt aranżacji wnętrz dla pomieszczeń objętych zakresem opracowania wraz z wyposażeniem;
e) projekt zagospodarowania terenu (obejmujący m.in. strefę wejścia do budynku oraz strefę ewakuacji);
f) uzyskanie warunków technicznych od zarządców infrastruktury technicznej (jeśli będą wymagane w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na media);
g) opracowanie specyfikacji technicznych dla każdego rodzaju i zakresu robót (STWiOR);
h) kosztorysy inwestorskie szczegółowe (z rozbiciem na RMS, oddzielnie dla każdej branży oraz wyposażenie) na podstawie kompletnego projektu wykonawczego w oparciu o KNR, przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen. Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj
i parametry);
i) oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji;
j) wprowadzaniu korekt w przekazanej dokumentacji projektowej, usunięcia wad oraz modyfikacji, wynikających z niespełnienia obowiązującego prawa.
k) uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii i uzgodnień oraz wykonania obowiązków wynikających z powyższych dokumentów i pokrycia ewentualnych kosztów z nich wynikających;
l) uzyskanie niezbędnych dokumentów wyjściowych w tym sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych;
m) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę dla wszystkich zakresów robót objętych projektem lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania ww. decyzji – zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32964,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKINT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512387797
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 143A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Zakup i dostawa symulatora wózka widłowego wraz z oprogramowaniem do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym półroczu 2025 roku na terenie Powiatu Wadowickiego
- Wykonanie robót budowlanych w formule Zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Budowa Zakładu Opieki Leczniczej w Radoczy dla ZZOZ w Wadowicach"
- Utrzymanie i wykonanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.