Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048438/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00055658/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073210 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002
1.5.8.) Numer faksu: +48413038157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edc2e65b-af11-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048438/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265304,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg i terenów zielonych.
Szczegółowy opis parametrów technicznych ciągnika, kosiarki bijakowej, wysięgnika wielofunkcyjnego wraz z osprzętem (głowica bijakowa, głowica do gałęzi), wymaganych przez zamawiającego zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zwany także OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanych urządzeń przystosowanych do pracy z zaoferowanym ciągnikiem. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe i kompatybilne z oferowanym ciągnikiem i być wyposażone we wszystkie niezbędne dodatkowe urządzenia (np. wałek przekaźnika mocy, itp) pozwalające na podłączenie osprzętu do oferowanego ciągnika i pracę.
Na dostarczony przedmiot zamówienia (cały) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji. Zamawiający zastrzega sobie, że przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony pod wskazany adres na terenie gminy Strawczyn.
Zamawiający wymaga, aby punkt serwisowy (dotyczy przeglądów serwisowych w okresie gwarancji) zlokalizowany był w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (trasa drogami publicznymi) lub by usługa świadczona była na miejscu w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego (teren gminy Strawczyn).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359160,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423120,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359160,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462634809
7.3.3) Ulica: Frezerów 7
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSUS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
URSUS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359160,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Niedźwiedź gm. Strawczyn.
- Dostawa 6 sztuk opon zimowych o rozmiarze 195/75 R 16 C do lekkiego pojazdu ratowniczo- gaśniczego
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA CIĄGNIKA KOMUNALNEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Świlcza
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Zakup ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zakup sprzętu komunalnego
- "Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.