Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016232/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073235 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring przyrodniczy siedlisk i gatunków w opolskich obszarach Natura 2000
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160221317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774526230
1.5.8.) Numer faksu: 774526231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.opole@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opole.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.opole.rdos.gov.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring przyrodniczy siedlisk i gatunków w opolskich obszarach Natura 20002.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-022e6d02-8255-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011984/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Monitoring przyrodniczy siedlisk i gatunków w opolskich obszarach Natura 2000
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIS.02.04.00-00-0117/162.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21714,58 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitoring stanu ochrony siedlisk murawowych w obszarze Natura 2000 Góra Św. Anny PLH1600024.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 6102,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitoring stanu ochrony torfowiska w obszarze Natura 2000 Bory Niemodlińskie PLH1600054.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 4070,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitoring stanu ochrony motyli w obszarach Natura 2000 Łąki w okolicach Kluczborka nad Stobrawą PLH160013 i Łąki w okolicach Karłowic nad Stobrawą PLH160012.4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 11542,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6990
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Kulpiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Tyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78100100115
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4990
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geosilva Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121929165
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3890
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13990
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Blaik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74080401312
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa wsparcia i doradztwa eksperckiego w zakresie ochrony głuszca i cietrzewia na rzecz projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo"
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
- "Oznakowanie obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego"
- "Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084"
- Przeprowadzenie dwuletniego monitoringu stanu populacji lęgowych oraz ich wybranych parametrów (w tym sukcesu lęgowego) gatunków ptaków wodno-błotnych występujących na terenie NPN
- "Przeprowadzenie dwuletniego monitoringu środowiska polegającego na wykryciu obecności gatunków ssaków drapieżnych w faunie Narwiańskiego Parku Narodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.