Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030623/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00073315/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-04
- 2021/BZP 00073276/02 - Wynik z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073276 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podlaskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-888
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 66 54 551
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927cab03-9927-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001750/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usluga druku
1.3.19 Sukcesywna dostawa etykiet spersonalizowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27092,44 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa etykiet personalizowanych. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 23992,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywny druk i dostawa materiałów (wizytówek) na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 3100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9910,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58861,93
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9910,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931126447
7.3.3) Ulica: ul. Perłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9910,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16383,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8320002720
7.3.3) Ulica: Księdza Jerzego Popiełuszki 13
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku w km 53+590-54+335 oraz w km 65+338-66+360.
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych - ZK-DZ.262.4.2025
- Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
- Dostawa odczynniki do oznaczania parametrów krytycznych RKZ wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1466B na odcinku Hieronimowo - granica Gminy Michałowo (Gm. Michałowo)
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (2.2025)
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa poligraficzna obejmująca wykonanie promocyjnych materiałów poligraficznych wraz z ich sukcesywną dostawą
- U/05/2025 Opracowanie graficzne, druk i dostawa ulotek informacyjno-promocyjnych - 1000 szt.
- Sukcesywne wykonywanie druków i formularzy urzędowych oraz opakowań bezkwasowych na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Druk, oprawa oraz dostawa publikacji z serii Biblioteka Narodowa: Daniel Defoe "Robinson Crusoe" w ilości 5000 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Druk Biuletynu Miasta Zgorzelec
- Usługa centralnego wydruku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.