Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051710/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073287 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830466262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-464
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 844 86 18
1.5.8.) Numer faksu: 15 844 86 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zpo@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpo.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zpostalowawola.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a07e74ea-b24d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051710/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO/PN/343-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, zasłon, firan, kocy, materacy i pokrowców oraz parawanów, prasowanie, maglowanie, dezynfekcja oraz wykonywanie usług czyszczenia chemicznego odzieży wraz z naprawą zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem, a także usługi dzierżawy bielizny pościelowej wraz z transportem.
2. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług pralniczych na rzecz Zamawiającego zgodne z obowiązującymi przepisami wraz z usługą transportu brudnej bielizny od Zamawiającego do pralni Wykonawcy oraz transport czystej bielizny z pralni Wykonawcy do Zamawiającego w ilości ok. 1300 kg miesięcznie. Ilość bielizny przeznaczonej do prania uwarunkowana jest ilością pacjentów i w związku z tym przekazane do prania ilości asortymentu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w granicy +/- 20%, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311200-8 - Usługi prowadzenia pralni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98315000-4 - Usługi prasowania
98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201474,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201474,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201474,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowy „Wodex” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830369990
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201474,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2024-05-312021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 3/2025 Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego oraz dzierżawa pościeli dla ZOZ w Nidzicy
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek 2025-2026
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.