eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok¦wiadczenie us³ugi cateringowej na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Bia³ymstoku w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2025-01-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi cateringowej na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Bia³ymstoku w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Odeska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oifp.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.oifp.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi cateringowej na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Bia³ymstoku w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-882772c0-029a-49a1-9c42-5a6fef51044f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00073296

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048958/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 us³uga cateringowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://oifp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, z zastrze¿eniem i¿ zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodka komunikacji elektronicznej w odniesieniu do z³o¿enia próbki dañ. Sposób z³o¿enia próbki dañ okre¶la pkt. 10.1 – 10.6. Rozdzia³u X SWZ. ¦rodki komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://oifp.ezamawiajacy.pl w zak³adce Korespondencja lub
Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@oifp.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Opery ; https://oifp.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Opery tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. W³±czona obs³uga JavaScript;
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Próbki dañ w 4 egzemplarzach dla ka¿dej próbki dania (zgodnie z minimaln± gramatur± podan± w Opisie przedmiotu zamówienia dla danego rodzaju dania – za³±cznik nr 1 do SWZ):
1) Próbka 1 (ZUPA): Krem z bia³ych warzyw
2) Próbka 2 (DRUGIE DANIE ): Polêdwiczka wieprzowa z sosem grzybowym _kopytka_ surówka:
3) Próbka 3 (DESER ): tiramisu w plastikowym pucharku
Próbki dañ (4 porcje ka¿dego ocenianego dania) nale¿y z³o¿yæ (dostarczyæ) osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca, w jednorazowych opakowaniach (opakowanie nie podlega ocenie), w sposobie podania prezentacji oferowanej przez Wykonawcê w ofercie, oznaczonych danymi Wykonawcy na adres: 15-406 Bia³ystok ul. Odeska 1 w dniu 06.02.2025 r. miêdzy godz. 09:00, a godz. 10:00.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy jest Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki, ul. Odeska 1, 15-406 Bia³ystok;
2) inspektor ochrony danych osobowych w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Bia³ymstoku, e-mail: iod@oifp.eu;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej obiektu, obs³ugi systemów i urz±dzeñ zabezpieczenia technicznego obiektu Opery i Filharmonii Podlaskiej po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ulicy Odeskiej 1, sygnatura sprawy: ZP.261.1.2025, prowadzonym w trybie ofertowym;
4) odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r., inne podmioty, którym Opera powierza przetwarzanie danych osobowych;
5) dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca lub osoba, której dane osobowe zosta³y podane w ofercie uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje w odniesieniu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dane nie bêd± poddane zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji (profilowaniu);
11) Dane nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach trzecich lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 178115,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 155800,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia: s± us³ugi cateringowe ¶wiadczone sukcesywnie na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki. Poprzez ¶wiadczenie us³ug cateringowych zamawiaj±cy rozumie przygotowanie, dostarczenie i podawanie zamówionych potraw i napojów w miejsce wskazane przez zamawiaj±cego w szczególno¶ci podczas eventów po premierach, wydarzeniach i koncertach jubileuszowych, na podstawie odrêbnych zleceñ. Zamawiaj±cy planuje realizacjê:
4 wydarzeñ na 200 uczestników ka¿de (poz. 1 – Kolacja w formie bufetu szwedzkiego)
2 wydarzenia na 800 uczestników ka¿de (poz. 2 - Serwis wina musuj±cego w dniu 31.12.2025 r. w przerwie Gali Sylwestrowej)
1 wydarzenie na 6 osób (poz. 3 – Obiad jednodaniowy)
1 wydarzenie na 40 osób (poz. 4 – Poczêstunek)
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków

55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jako¶ciowe: jako¶æ i estetyka próbek dañ

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin z³o¿enia zamówienia na wydarzenie z poz. 1 i 2

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej: 2 us³ugi gastronomiczne/cateringowe jednorazowe, ka¿da dla min. 200 osób, w zakresie których by³o: przygotowanie, dostarczenie oraz serwowanie dañ i napojów. Wykonawca za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (spó³ka cywilna, konsorcjum) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania warto¶ci dostaw zrealizowanych przez cz³onków spó³ki cywilnej lub konsorcjum.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych (stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane,
2) dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powy¿szym wykazie us³ug zobowi±zany jest podaæ jedynie te us³ugi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Próbki dañ w 4 egzemplarzach dla ka¿dej próbki dania (zgodnie z minimaln± gramatur± podan± w Opisie przedmiotu zamówienia dla danego rodzaju dania – za³±cznik nr 1 do SWZ):
1) Próbka 1 (ZUPA): Krem z bia³ych warzyw
2) Próbka 2 (DRUGIE DANIE ): Polêdwiczka wieprzowa z sosem grzybowym /kopytka/ surówka:
3) Próbka 3 (DESER ): tiramisu w plastikowym pucharku
Sposób z³o¿enia i dostarczenia przedmiotowych ¶rodków dowodowych okre¶la Rozdz. 10 i 16 SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

9.4. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
9.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 8.2. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
9.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
9.7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
9.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony w pkt. 7.2 winien spe³niæ co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± dostawy do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2 SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
9.9. Zamawiaj±cy informuje, o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym
w odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W zwi±zku z powy¿szym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w Formularzu Oferty (stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ) i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym Formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi siê równie¿ do Wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie warunki zmiany umowy okre¶la par. 7 i 8 wzoru umowy stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://oifp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wszelkie pozosta³e informacje odnosz±ce siê do niniejszego postêpowania zawiera SWZ wraz z za³±cznikami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.