Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026184/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073299 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją c.o. w budynkach przy ul. Katowickiej 9a, Kopernika 15, Oświęcimskiej 66, Powstańców 21a oraz Kościelnej 5 w Mysłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mysowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 317 43 00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 222 58 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzgk.myslowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mzgk.myslowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją c.o. w budynkach przy ul. Katowickiej 9a, Kopernika 15, Oświęcimskiej 66, Powstańców 21a oraz Kościelnej 5 w Mysłowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ddf154-920c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012819/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kotłowni gazowych w budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Katowickiej 9A, Powstańców 21A, Oświęcimskiej 66, Kopernika 15 i Kościelnej 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawę efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mysłowice – etap II” w ramach poddziałania POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Katowickiej 9a- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na poddaszu. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,20m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 112kW.
- Jako źródło ciepła przyjęto kaskadę dwóch kotłów wodnych, gazowych, kondensacyjnych o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) oraz o mocy ~68kW (od 9,1 do 65,5 kW dla 80/60°C) z modulowanymi palnikami typu premix umożliwiającymi uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymienniki ciepła w kotłach powinny być wykonane ze stopu Al/Mg/Si.
- Kotły należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje należy prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 381059,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Kopernika 15- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na poddaszu w wydzielonym pomieszczeniu technicznym.
- Średnia wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,3m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 31,5kW.
- Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy nominalnej ~33kW (od 4,3 do 32,0 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 137659,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Oświęcimskiej 66- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na II piętrze. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,80m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 40kW.
- Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 157384,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Powstańców 21a- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na II piętrze. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,40m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 40kW. Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 173789,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu w budynku położonym przy ul. Kościelnej 5- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na poddaszu. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Średnia wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 3,50m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym ok. 47kW.
- Do piwnicy zostanie doprowadzony czynnik grzewczy 2xDN40, gdzie należy go podłączyć do istniejącej instalacji.
- Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 68646,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331389,48
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349920,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331389,48
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331389,48
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120071,28
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214272,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120071,28
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120071,28
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146596,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164707,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146596,56
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146596,56
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152780,69
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174768,11
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152780,69
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152780,69
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69645,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69645,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
PUCHAŁKA STANISŁAW "PUCHAŁKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69645,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usług serwisowych pól rozdzielczych budowy przeciwwybuchowej dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.