Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305743/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zestawu aparatury pomiarowej z oprogramowaniem oraz niezbędnymi akcesoriami dla Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Instytutu Geografii i Rozwoju Regionalnego Uniwersytetu Wrocławskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa zestawu aparatury pomiarowej z oprogramowaniem oraz niezbędnymi akcesoriami dla Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Instytutu Geografii i Rozwoju Regionalnego Uniwersytetu Wrocławskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dafd3246-5805-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.53 Dostawa aparatury telemetrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.39.2021.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 448623,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawu aparatury pomiarowej z oprogramowaniem oraz niezbędnymi akcesoriami w tym:
1) Wielowirnikowca RTK,
2) Cyfrowej kamery wysokorozdzielczej,
3) Zestawu (moduł) LiDAR do pomiarów z pokładu UAV wraz z dedykowaną stacją bazową,
4) Odbiornika GNSS,
5) Kontrolera do obsługi odbiornika GNSS oraz tachimetru zrobotyzowanego,
6) Tachimetru zmotoryzowanego do pracy jednoosobowej,
7) Zestawu bazowego stacji GNSS,
8) Agregatu prądotwórczego,
9) Zestawu bezzałogowej platformy latającej – typu płatowiec.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagane parametry. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia musi być nowy (nie używany), nie posiadać wad fizycznych i prawnych oraz nie być przedmiotem praw osób trzecich, musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE).
6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia następujących szkoleń dla pracowników Zamawiającego (szczegółowy zakres obowiązków przygotowania i wykonania szkoleń znajduje się we wzorze umowy- Załącznik nr 4 do SWZ):
a) szkolenie terenowe,
b) szkolenie z przetwarzania i obróbki danych pozyskanych przy pomocy modułu LiDAR,
c) szkolenie z obsługi zestawu hybrydowego,
d) szkolenie z oprogramowania do obróbki danych,
e) szkolenie z obsługi oferowanego systemu fotogrametrycznego.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu 60-miesięcznego dostępu do sieci stacji referencyjnych na terenie całego kraju. Wymagany jest dostęp do serwisów czasu rzeczywistego: RTK, RTN oraz serwisu pobierania obserwacji statycznych. Obligatoryjny warunek: wszystkie stacje udostępnionego systemu muszą być włączone do PZGiK celem wykonania legalnego pomiaru.
8. Wykonawca na swój koszt i ryzyko zobowiązany jest, aby bezzałogowy statek powietrzny typu wielowirnikowiec wraz z urządzeniami i wyposażeniem, które jest na stałe zamontowane na nim i decyduje o jego zdatności do lotu, posiadał 12-miesięczne (liczone od podpisania protokołu odbioru jakościowego), ubezpieczenie AC (AeroCasco), które obejmuje szkody całkowite lub częściowe w ubezpieczonym statku powietrznym typu wielowirnikowiec, powstałe podczas lotu oraz na ziemi w czasie manewrowania, postoju lub naprawy, m.in. takie jak: zalanie, zatopienie wynikające z błędu operatora-pod warunkiem udowodnienia szkody, błędne działanie tabletu/smartfona, kolizja z winy operatora, inne nieszczęśliwe sytuacje nie wynikające z wadliwości urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
38295000-9 - Sprzęt topograficzny
38296000-6 - Przyrządy badawcze
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508686,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508686,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508686,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008415083
7.3.3) Ulica: Bartycka 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-716
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508686,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.